نظر امام‌جمعه کرج از ورود پسران به ورزشگاه‌ها

درخبری دیگر به گزارش خبرآنلاین، سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با اشاره به مسائل و دغدغه‌های فرهنگی کلان کشور گفت: به‌طور مثال حضور بانوان در جامعه باید کریمانه باشد چه در ورزشگاه چه در اماکن تفریحی و... اما متاسفانه وضعیت اماکن تفریحی و ورزشی کشور برای پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد به بانوان و نوامیس جامعه، بنابراین از دولت انقلابی می‌خواهیم سریعا امکانات صیانتی، امنیتی و حتی بهداشتی را برای حضور امن بانوان در جامعه فراهم کند تا شاهد سوءاستفاده خناسان نباشیم.

 دعوت امام جمعه اصفهان برای برهم زدن روزه‌خواری

همچنین به گزارش انتخاب، طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی از افراد گزارش‌هایی را در خصوص روزه‌خواری اعلام می‌کنند، افزود: باید خود مردم امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند، اگر تنهایی امکان انجام این کار را ندارید چند نفره بروید و بساط روزه‌خواران را به هم بریزید، نمی‌گویم دعوا کنید، بلکه آنها را امر به معروف کنید تا بفهمند در شهر جان‌داری زندگی می‌کنند و نه در شهر مرده‌ای که در آن ارزش‌ها از یاد رفته است.

 شرط ایران برای خروج از تحریم

از سوی دیگر سید هاشم حسینی بوشهری، امام‌جمعه قم گفت: کشورهای مقابل در حال چک و چانه هستند که سپاه تحریم باشد، ولی به این موضوع تاکید داریم که سپاه از ارکان عزیز انقلاب اسلامی است، سپاه پاسداران جزو شرایط ما برای خروج از تحریم است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: در جریان مذاکرات از موضوعی کوتاه نمی‌آییم که نخست «تضمین» است، نکته دوم که نیاز داریم به دنبال راستی‌آزمایی هستیم و ممکن است ۴ برگه را تکمیل کنند ولی پای عمل نیایند.