دریادار ایرانی: مردم ایران اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن را نمی‌دهند

امیر دریادار شهرام ایرانی در آیین بدرقه ناوگروه هشتاد و یکم نیروی دریایی ارتش به ماموریت آب‍‌های آزاد با اشاره به نقش خانواده در موفقیت کارکنان در هنگام اجرای ماموریت گفت: باید حواس‌مان جمع باشد چون به طور حتم دشمن به دنبال آسیب زدن به کانون گرم خانواده است.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت دشمن کجا، چه زمان و چگونه آسیب خود را وارد می‌کند اما آنچه که مشخص است، این است که دشمن به دنبال آسیب زدن به خانواده است تا تعداد سربازان با غیرتی که در برابرش ایستادگی می‌کنند، کاهش یابد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: باید با پیشگیری و رعایت اصول حفاظتی با کارکنان سازمان حفاظت اطلاعات همکاری کنیم و توجه ویژه‌ای در استفاده از فضای مجازی داشته باشیم زیرا فضای مجازی هر قدر که می‌تواند مفید باشد به همان اندازه هم می‌تواند مضر باشد.

ایرانی با تاکید بر اینکه هندسه قدرت جهانی را رصد می‌کنیم و می‌بینیم برای تغییر آن چگونه تلاش می‌شود و همه هم در آن نقش دارند، ‌تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد در این هندسه نام ایران اسلامی وجود داشته باشد و تمام تلاش خود را می‌کند تانقش ایران را کم رنگ کند.

وی خطاب به کارکنان اعزامی به ماموریت دریانوردی خاطرنشان کرد: ‌بسیار باید هوشیار باشید و بدانید اگر در کیلومترها دورتر حضور دارید، همین پیام را برای دشمن دارید، چون ایران آنجاست و در ترکیب خدمه‌ای که ناوشکن و ناو پشتیبانی رزمی را تشکیل می‌دهند از تمام ایران حضور دارد و تلاش می‌کنند پرچم زیبای نظام را بر دکل ناوشکن البرز برافراشته نگهدارند،‌ این پرچم همینطور باید ایستاده و با صلابت در گوشه گوشه دنیا به نمایش درآید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اعزام ناوگروه هشتاد و یکم با میلاد امام زمان (عج) مقارن شده که این جای تامل و خوشحالی دارد، ابراز داشت: نیروی دریایی راهبردی همیشه هدیه‌ای به ملت عزیز و شهیدپرور ایران تقدیم می‌کند و رویداد امروز هم یکی از این  هدیه‌هاست که همرزمان ما در این روز مبارک آمادگی خود را اعلام کردند.

به گفته ایرانی، کارکنان نیروی دریایی ارتش قرار است در پهنه اقیانوسی حضور می یابند و به مانند همیشه امنیت را برای همه جهانیان به ارمغان می‌آورند، جهانیان در سایه امنیتی که همرزمان دریادل من در مسافت بیش از دو هزار کیلومتری ایجاد کرده‌اند، زندگی می‌کنند.

وی افزود: اقتصاد کشور ما با وجود همه تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌ها به لطف خداوند سرپا باقی مانده است که این امر زحمات کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را  به سلسله مراتب و مسئولان مختلف کشور نشان می‌دهد و امیدوارم آنچه حق واقعی همه همرزمانمان است را بتوانیم ادا کنیم.

بنا بر این گزارش ناو گروه هشتاد و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو پشتیبانی بوشهر پس از برگزاری آیین بدرقه عازم ماموریت در آب‌های آزاد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.