تصویب بودجه برای اجرای رتبه‌‌‌بندی

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رضا حاجی‌‌‌پور، سخنگوی کمیسیون تحقیقات، آموزش و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه ۱۲۵ هزار میلیارد ریالی اجرای رتبه‌‌‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ در مجلس خبر داد. حاجی‌‌‌پور گفت: این میزان بودجه طبق توافق و با حضور ریاست سازمان برنامه‌وبودجه در صحن علنی مجلس برای اجرای طرح رتبه‌‌‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ تامین می‌‌‌شود.

دولت توان مالی اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان را دارد

همچنین در خبری دیگر به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجایی،‌‌‌ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت توان لازم را برای اجرای لایحه رتبه‌بندی حقوق معلمان دارد و موظف به اجرای مصوبه مجلس در خصوص نظام رتبه‌بندی معلمان است و اجرا نشدن این لایحه به معنای اجحاف در حق معلمان است . این نماینده مجلس، تعلل دولت در پذیرش مسوولیت مالی آن را ناشی از ضعف و کوتاهی سازمان برنامه‌وبودجه دانست و افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، رتبه‌بندی را خط قرمز خود می‌‌‌داند .

تعیین اعضای هیات تفحص از نهاد ریاست جمهوری

همچنین در خبر دیگری به نقل از خانه ملت، قرار است سه‌شنبه هفته جاری  اعضای کمیسیون امور داخلی کشور ، اعضای هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت‌‌‌های یازدهم و دوازدهم را تعیین ‌‌‌کنند.