مهرداد ویس‌کرمی گفت: بحث حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی مساله‌ای نیست که امروزه بخواهیم درباره ضرورت آن سخن بگوییم؛ چرا که ضرورت این مهم ثابت شده است.  وی افزود: اگر ما در این حوزه آموزش مثبت ارائه ندهیم و در پی حذف اصل موضوع باشیم، فعالیت‌ها به صورت زیرزمینی پیش می‌رود؛ یعنی ما هنرپیشه یا بازیگر زن نمی‌خواهیم؟ ما نباید یک واقعیت را حذف کنیم، حذف این رشته حذف صورت مساله است و به معنای حل مساله نیست.  نماینده مردم خرم‌آباد گفت: این رشته هنری نیاز جامعه است؛ برای مثال وقتی می‌خواهیم یک اثر نمایشی از مریم مقدس بسازیم آیا قرار نیست هنرپیشه زن این نقش را بازی کند؟ بازیگری واقعیت اجتناب‌ناپذیر هنر سینمایی و نمایشی است، حذف این رشته معنا ندارد. وی اضافه کرد: به هر شکل باید این موضوع را پیگیری کنیم و ابعاد مختلف را بررسی کنیم.

  پیشنهاد بررسی آخرین گزارش برجام

در خبری دیگر از مجلس، علی خضریان، نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس ضمن اشاره به بررسی آخرین گزارش وزارت امور خارجه دولت دوازدهم در اجرای برجام در این کمیسیون، پیشنهاد کرد که دو کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی ادعاهای مطرح شده را بررسی کرده و نتیجه آن را اعلام کنند.

  واکنش قالیباف به تایید طرح جهش تولید مسکن

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «‌یکی از اولویت‌های مجلس از زمان آغاز به کار، حل مشکل مسکن بود که تایید طرح «جهش تولید مسکن» از سوی شورای نگهبان، ظرفیت‌های قانونی لازم را برای تحقق نهضت مسکن‌سازی در دولت سیزدهم فراهم کرد. ‌امیدوارم دولت بتواند با برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده و دقیق این مطالبه بحق مردم را برآورده سازد.»