فرش قرمز مجلس زیر پای دانش‌بنیان‌ها

 همچنین دیرو‌ز مجلس بررسی طرح جهش تولید دانش‌بنیان را که ا‌ز دو هفته پیش آغاز شده و موادی از آن برای اصلاح به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع شده بود را به اتمام رساندند.  بنا به مصوبه مجلس، شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان، به عنوان مسوول نظارت بر تعیین مصادیق سرمایه‌گذاری و توسعه سازوکارهای متناسب با زیست‌بوم نوآوری تعیین شد.  همچنین با استناد به بند (پ) ماده۱۰ طرح جهش تولید دانش‌بنیان، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی در تامین زنجیره ارزش و تولید اقلام، نباید کاری کنند که با شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری رقابت ایجاد کنند.

  طرح سوال از وزیر کار

همچنین به گزار‌ش «ایلنا»، محمد کعب‌عمیر، عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس کمیته صندوق‌های بازنشستگی مجلس از تهیه و تدوین سوالی درباره عملکرد حجت‌ عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم خبر داد.

  تذکر به دولت و وزیر بهداشت

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، ۳۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور خواستار توضیح درباره علت اجازه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای نصب دوربین‌های جدید در مجتمع هسته‌ای تسا شدند. از سوی دیگر عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان و ۶۵ نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر بهداشت بر ضرورت مدیریت صحیح بازار دارو و رسیدگی به گرانی داروهای مورد نیاز مردم تاکید کردند.

  اعلام وصول طرح «تعقیب بین‌المللی قاتلان شهید سلیمانی»

همچنین در خبری دیگر به نقل از خبرگزاری فارس، طرح «تعقیب بین‌المللی قاتلان شهید سلیمانی» در مجلس اعلام وصول شد. چند طرح و لایحه دیگر نیز به صورت عادی و برای طی مراحل قانونی از سوی هیات رئیسه اعلام وصول شد. مهم‌ترین آنها طرح الحاق یک تبصره به قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان است.