انصراف ظریف از نامزدی

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا»، محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه روز چهارشنبه با انتشار عکس‌نوشته‌ای در صفحه اینستاگرامش از همه کسانی که خواستار نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری شده بودند تشکر کرد و با بیان اینکه نیامدنم به‌دلیل مصلحت‌اندیشی و عافیت‌طلبی شخصی نیست، نوشت: « به این قناعت  وجدانی رسیده‌ام که آمدنم -با توجه به دلواپسی‌هایی که در این هشت سال و به‌ویژه از نوروز امسال به قیمت تخریب انسجام و خودباوری ملی و امید و اعتماد مردم به نمایش گذاشته ‌شد- به خیر و صلاح ملک و ملت نیست.» وی در بخشی دیگر از این مطلب افزود: «به تجربه می‌دانم و می‌دانید که انتخابات سرنوشت‌ساز است. رای ندادن یک انتخاب است ولی انتخابی که تنها و تنها به پیروزی اقلیت می‌انجامد.»ظریف با تاکید بر اینکه سفرهای من در اجرای وظایف وزیر «امورخارجه» است و هیچ ارتباطی به گفت‌وگوهای وین ندارد، نوشت: اکنون که خاطر دوستان دلواپس از نامزدی‌ام آسوده شده، تقاضا می‌کنم به اولویت خودشان که کسب قدرت داخلی است بپردازند و بگذارند ما هم به اولویت خودمان که پاسداری از منافع ملی و رهاندن مردم از تحریم‌های ستم‌بار آمریکاست، تمرکز کنیم.

 تکذیب حضور باهنر و تاجگردون در ستاد لاریجانی

از سوی دیگر در حالی که با قوت گرفتن احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی خبرگزاری مهر، از تشکیل ستاد انتخاباتی علی لاریجانی با محوریت «تاجگردون» و «باهنر» خبر داده بود، این خبر روز گذشته از سوی تاجگردون و باهنر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم تکذیب شد.

 توضیح سردار محمد در مورد ساعتش

همچنین به‌دنبال واکنش‌ها به ساعت تیسوت ۷۰۰ دلاری سعید محمد، به گزارش خبرآنلاین، وی گفت: این ساعت هدیه بوده و برای زمانی است که قیمت دلار ۳ هزار تومان بود. یکی دو میلیون تومان ارزش داشت اما الآن را نمی‌دانم. اما گشتند و زمانی که چیزی پیدا نکردند حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند.

 پلاک مخدوش خودروی یک داوطلب

از سوی دیگر به گزارش خبرآنلاین، در ادامه ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکی از بازنشستگان نیروی انتظامی که قصد ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشت با توقف خودرویش مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور حاشیه‌ساز شد. ماموران نیروی انتظامی پس از اینکه به خودروی وی برای توقف نکردن تذکر دادند متوجه شدند که پلاک این خودرو مخدوش شده است.