به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: احتمالا روز (یکشنبه ۲۵ آذر) جلسه‌ای با حضور آقای لاریجانی درباره استعفای نمایندگان استان اصفهان برگزار می‌شود و مسوولان دولتی هم می‌توانند در این جلسه حضور یابند. نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس تصریح کرد: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، تا مجمع نمایندگان استان اصفهان فردا (چهارشنبه ۲۱ آذر) جلسه‌ای در شاهین‌شهر داشته باشند و در این‌باره تصمیم‌گیری کنند. روز چهارشنبه (۱۴ آذر) نمایندگان استان اصفهان نامه استعفای خود را تقدیم هیات‌رئیسه مجلس کردند.

زمان بررسی استیضاح وزیر کشاورزی

در خبری دیگر از مجلس نورمحمد تربتی‌نژاد، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر کشاورزی، اظهار کرد: استیضاح وزیر کشاورزی با محوریت خرید گندم در کمیسیون بررسی شد اما به‌دلیل سفر هفته پیش آقای حجتی با رئیس‌جمهور به استان سمنان، استیضاح او به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد.

حمله به طرح کودک همسری

ازسوی دیگر پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان فراکسیون ولایی که حامی طرح کودک همسری بودند بعد از حمله‌ها به این طرح از نظر خود برگشته‌اند. به‌نظر می‌رسد از یک نهاد خاص به این نمایندگان اعلام کرده‌اند که با طرح کودک همسری مخالفت کنند. به گزارش «ایرنا» وی اظهارکرد: حمله‌ها به طرح کودک همسری بی‌سابقه است و خود ما هم آماج حملات گسترده به‌خاطر حمایت از این طرح قرار گرفته‌ایم.