این بخش به‌دنبال آن است که در کنار دسترسی مخاطبان به محتوای روزنامه،امکان اطلاع از مطالب دیگر رسانه‌ها و سایت‌ها را فراهم کند. مطالب منتشر شده در این بخش بازتاب‌دهنده دیدگاه روزنامه «دنیای اقتصاد» نیست. «دنیای اقتصاد» در انتشار مطالب بر بی‌طرفی نسبت به منافع خاص و پرهیز از تحریف حقایق تاکید دارد. نقد و بررسی جریان‌ها و تشکل‌های اقتصادی و سیاسی در این مجموعه صرفا بر اساس پایبندی به اصول «اقتصاد رقابتی» خواهد بود.

بر مبنای همین فلسفه «دنیای اقتصاد» هیچ‌گاه به منازعات شخصی و جریانی وارد نشده و از سیاست‌های تخریبی و سلبی پرهیز داشته است.اما هفته گذشته که گمانه‌زنی‌ها درخصوص انتخاب رئیس‌کل بانک مرکزی اوج گرفته بود برخی سایت‌ها با اتخاذ رویکرد سلبی به‌دنبال حذف برخی از نامزدهای بالقوه برای تصدی این سمت بودند. «دنیای اقتصاد» همواره با این رویه‌ها و مشی‌ها به‌صورت جدی مرزبندی داشته است و به هیچ‌وجه حاضر نمی‌شود خدمات افراد و عملکرد حرفه‌ای را بر اساس منافع جریانی داوری کند.در میان حجم اطلاعات آلوده و گمراه‌کننده‌ای که توسط برخی سایت‌ها تولید و منتشر می‌شود، خبری به نقل از همین سایت‌ها در بخش سایت‌خوان بازنشر شد که نه‌تنها با روح حاکم بر مطالب «دنیای اقتصاد» منافات داشت بلکه محتوای آن نیز مورد تایید این گروه رسانه‌ای نبود.خبر بازنشر شده مطالب سوءگیرانه‌ای علیه دکتر علی دیواندری از چهره‌های با سابقه نظام بانکی داشت.

«دنیای اقتصاد» با رد مطالب مطرح شده در آن گزارش،جهت‌گیری مطلب را نیز غیرمنصفانه و ناروا می‌داند.سیاست «دنیای اقتصاد» احترام به خدمات چهره‌های پیشکسوت در تمامی حوزه‌ها است و هیچ‌گاه تخریب را جایگزین نقد نمی‌کند. از همین‌رو علاوه بر اینکه لینک مربوط به این خبر از بخش سایت‌خوان «دنیای اقتصاد» حذف شده است، از مخاطبان و جناب آقای دکتر دیواندری به‌خاطر بازنشر مطلبی خلاف‌واقع پوزش می‌طلبد.