به گزارش «ایسنا» مطهری اظهار کرد: براساس قانون طرح سوال از رئیس‌جمهور در جلسه علنی با تصمیم رئیس مجلس امکان‌پذیر است و شاید ایشان صلاح نمی‌داند که این مساله طرح شود.در خبری دیگر از مجلس، ۱۵۲ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از هیات‌رئیسه درخواست کردند طرح سوال از رئیس‌جمهور در مورد مشکلات سپرده‌گذاران را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.

توصیه مطهری به روسای قوه

از سوی دیگر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر روحانی و آملی‌لاریجانی در پاسخ به یکدیگر گفت که بهتر است روسای قوا حرف‌های خود را با صراحت و ادبیات فاخر و حتی‌المقدور در جلسات خصوصی بیان کنند.علی مطهری در گفت‌وگو با «ایسنا» با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و رئیس قوه‌قضائیه درباره رفتار و اظهارات یکدیگر گفت: معتقدم ادبیات هر دو بزرگوار ادبیات خوبی نبود و در شأن روسای قوا نیست. آقای رئیس‌جمهور با گوشه و کنایه انتقاد خود را بیان می‌کند در حالی که ایشان رئیس قوه مجریه است و اختیارات زیادی دارد. شخص اول اجرایی و شخص دوم کشور باید از موضع قدرت صحبت کند. اگر انتقادی به قوه‌قضائیه دارد باید به صراحت آن را بگوید که این کار شما خلاف قانون اساسی است و من که مطابق اصل ۱۱۳ مسوول اجرای قانون اساسی هستم به شما تذکر می‌دهم.

اعلام وصول طرح بانک مرکزی

همچنین طرح عادی «بانک مرکزی» در مجلس اعلام وصول شد. به گزارش «ایسنا» محمدعلی وکیلی در جلسه علنی روز گذشته مجلس، طرح عادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی را اعلام وصول کرد. این طرح پس از بررسی در کمیسیون اقتصادی مجلس، در نوبت بررسی در صحن علنی قرار خواهد گرفت.