عضو هیات‌رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه وزیر امورخارجه گزارشی درباره برجام و همه‌پرسی در اقلیم کردستان به نمایندگان ارائه می‌کند. همچنین فردا محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در صحن علنی مجلس گزارشی درباره واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام ارائه می‌کند.

 انتقاد از تدوین نشدن آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم

 در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم با انتقاد از عدم ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه از سوی رئیس‌جمهور به دولت، گفت: ما مدارکی داریم که نشان می‌دهد هنوز آیین‌نامه‌های اجرایی برنامه ششم توسعه در قوه مجریه تدوین نشده است. نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برنامه ششم باید از ابتدای فروردین سال ۹۶ اجرایی می‌شد که متاسفانه تا به امروز و با گذشت ۶ ماه از سال، هیچ ابلاغی از سوی رئیس‌جمهور برای اجرای آن صادر نشده است. حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه چندی پیش نامه‌ای به رئیس مجلس ارسال کردم تا در این باره پیگیری لازم صورت گیرد، متذکر شد: آقای لاریجانی در جواب بنده گفت که این مساله پیگیری می‌شود، اما هنوز ما هیچ گزارشی مبنی‌بر پیگیری اجرای برنامه ششم از سوی مجلس دریافت نکرده‌ایم. جای تاسف است که نمایندگان مجلس از ابلاغ نشدن برنامه ششم کوتاه آمده‌اند.

 مجلس سه‌شنبه‌ها جلسه علنی ندارد

در خبری دیگر از مجلس، غلامرضا کاتب عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از برگزار نشدن جلسات علنی مجلس در روزهای سه‌شنبه خبر داد.