مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: این ایستگاه آتش‌‌‌نشانی درحال حاضر با ۱۵ نفر نیروی عملیاتی و سه نفر آتش‌‌‌نشان خبره به‌‌‌عنوان مسوول شیفت در سه شیفت شبانه‌‌‌روزی مشغول به فعالیت است که ۱۵ نفر نیروی عملیاتی از میان ۱۵۰ نفر متقاضی، گزینش شده‌‌‌اند.

هومن پشنگیان ارائه خدمات مطلوب‌‌‌تر و مناسب‌‌‌تر در کمترین زمان ممکن را هدف اصلی احداث این مرکز دانست و اضافه کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای این مرکز با هماهنگی نهادهای ذی‌‌‌صلاح و ذی‌‌‌ربط، خریداری و این ایستگاه به انواع ماشین‌‌‌های سنگین، نیمه‌‌‌سنگین، خودروی پیشرو، امکانات و تجهیزات اطفای حریق، امداد و نجات، ست‌‌‌های هیدرولیک، جک‌‌‌های بادی، کپسول‌‌‌های آب و فوم، سیستم‌‌‌های تنفسی و ... تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه بودجه‌‌‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این ایستگاه اختصاص یافته است، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۱۱۵۰ مترمربع شامل آشیانه خودرو، استراحتگاه، اتاق شیفت، محوطه ورزش و ... احداث و تمامی بودجه آن از سوی هلدینگ دکا به عنوان فعال بخش خصوصی، تامین شده است.  پشنگیان با اشاره به اینکه تمامی استانداردها، ضوابط و مقررات طراحی و ساخت ایستگاه‌‌‌های آتش‌‌‌نشانی در احداث این مرکز رعایت شده است، تاکید کرد: از جمله دیگر فعالیت‌‌‌های هلدینگ دکا در راستای مسوولیت اجتماعی، می‌‌‌توان به خدمات‌‌‌رسانی به بیماران و خانواده‌‌‌های درگیر سرطان از طریق همکاری با مرکز کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)، افتتاح نخستین مجتمع رفاه سفیران شبکه لجستیک در کشور با خدمات همه‌‌‌جانبه و کاملا رایگان به رانندگان و خانواده‌‌‌های آنان و انجام سلسله اقدامات محیط زیستی، اشاره کرد.