انتقال فایل‌های بزرگ با برنامه‌های رایگان

  Sharefast.me

بارگذاری آنلاین پرونده همواره موجب نگرانی‌هایی درباره قرار گرفتن اطلاعات در دست افراد ناشناس خواهد شد. این امکان وجود دارد که پیوند به‌صورت اشتباه در دست افراد دیگری قرار گیرد یا بخشی از داده‌های یک هک بزرگ باشد. Sharefast.me را می‌توان سریع‌ترین وب‌سایت اشتراک‌گذاری فایل‌ها برای مدت زمان کوتاه و موقت دانست. این‌طور که پیداست، وب‌سایت Sharefast.me محدودیتی را در تعداد فایل یا اندازه آنها نشان نمی‌دهد، اما شما باید مدت زمان فعال بودن آنها را انتخاب کنید که می‌تواند در بازه‌های ۱۰ دقیقه، یک ساعت، ۱۰ ساعت یا یک روز باشد. شما می‌توانید URL دلخواه خود را ایجاد کنید، اما حداقل به چهار کاراکتر نیاز است.

  Dropbox Transfer

Dropbox به شما امکان می‌دهد پرونده‌ها و پوشه‌های بزرگ‌تر را اشتراک‌گذاری کنید، اما پس از آن باید نگران مجوزها، ظرفیت Dropbox و مدت زمان دریافت فایل باشید. Dropbox Transfer را می‌توان مسیر میانی این شرکت در بین ذخیره‌سازی ابری و ایمیل دانست. شما از طریق Dropbox Transfer می‌توانید پرونده‌های حداکثر ۱۰۰ مگابایت را از طریق حساب کاربری اصلی اشتراک‌گذاری کنید. در صورتی که مخاطب شما اقدام به ایجاد برخی تغییرات در فایل کند، فایل اصلی شما بدون تغییر باقی خواهد ماند. کلیه نقل‌وانتقالات پس از ۷ روز به‌طور خودکار و به‌منظور حفاظت از حریم خصوصی، منقضی خواهند شد.

  Pixeldrain

در صورتی که شما از تمام ویژگی‌های Pixeldrain استفاده کنید، قطعا بیشترین میزان فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. شما در مجموع می‌توانید ۱۰۰ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را به‌صورت رایگان دریافت کنید و امکان اشتراک‌گذاری آنها برای دانلود هم وجود دارد. این‌طور که پیداست، شما می‌توانید فایل‌هایی با سایز ۱۰ گیگابایت را آپلود کنید و این میزان، مربوط به یک فایل واحد است و امکان بارگذاری فایل‌های بیشتری تا حداکثر ۱۰ گیگابایت وجود دارد. شما باید مدت زمان ذخیره فایل‌ها در Pixeldrain را بدانید؛ این‌طور که پیداست، از تاریخ آپلود فایل‌ها تا ۱۰۰ روز زمان ذخیره‌سازی خواهید داشت و هر بار که یک فرد برای بارگیری به URL مربوطه مراجعه کند، این مدت زمان برای ۱۰۰ روز دیگر تنظیم خواهد شد.