همه‌ هتل فردیس رو به رستوران سوئیس می‌شناسن (طبیعیه چون ایرانی یا تهرانی با هتل چیکار داره؟). هتل‌ها با توجه به کثرت مهمون‌هاشون که بیشتر از کدوم کشور میان، آشپز انتخاب می‌کنن و قدیما اینجا روس و عراقی بیشتر می‌اومده. الانم پیش‌بینی‌ام اینه که چینی‌ها زیاد میان به هتل فردیس که طبخ غذاها به غذاهای آسیایی و چینی تغییر کرده. به همین خاطر کنار هتل، «رستوران چینی فردیس» راه‌اندازی شده. و می‌گن تمام تجهیزات آشپزی و بخش خوبی از مواد غذایی از چین به ایران آورده شده. این یعنی می‌ره که غذای واقعا چینی بده به مشتری (آخه اون رستوران چینی که تو فاطمی رفتم نودل سفارش دادم ماکارونی ریز رو به‌عنوان نودل داد به ما فکر کرد دیگه کلا هپل هستیم!)

یکی از دوستای من چین زیاد می‌ره، می‌گه غذاها کیفیت و مزه‌اش مثل خود غذایی هست که تو چین خورده. ما هم هرچی خوردیم واقعا عالی بود، خیلی خوشمزه بود و حجم غذا هم سوپر زیاد بود! انقدر چینی زیاد بود، کلا انگار رفتی چین! اما قیمت غذاها بالا بود کاملا. اگر دنبال یه جای شیک و چینی هستید که تمیز هم باشه و محیط خوب باشه، بزرگ و سرباز باشه که بو هم نده مثل بقیه رستوران‌های آسیایی تهران! حتما به اینجا سر بزنین واقعا ارزش اومدن داره؛ به‌ویژه که موضوع مالی براتون مهم نباشه.

یه سوپ هم داشتیم ما که دوستم بهش می‌گه سوپ عرفانی! و می‌گه عرفانی که تو این سوپ هست تو کمتر موضوع دیگه‌ای به این شکل هویداست! راست هم میگه یک کوه سوپ خاص و خوشمزه بود! ولی از عهده‌ دو نفر خارجه تمام کردن یک کاسه! من انقدر خورده بودم شبیه سوپ شده بودم مدت‌ها!

بازم می‌گم اینجا فضای خیلی خوبی داره، کارکنانش حرفه‌ای هستن. ما انواع سوخاری‌جات و شکم‌پرها رو سفارش دادیم واقعا معرکه بود. بقیه غذا رو آوردم خونه بعدا خوردم بازم خوب بود.