هتل ریتز کارتون

بشیکتاش استانبول

ما برای خوردن غذا یا وعده غذایی اینجا نیومده بودیم برای سمیناری بود که داخل اون سمینار غذا داشت و من توی اینجا چند مدل غذا و چند مدل فینگر فود خوردم نوشیدنی‌ام چایی و قهوه بود.

اینجا یه هتل پنج ستاره تاپ و آبرومند  در سراسر دنیا محسوب میشه و اینو میتونم از روی سرویس غذایی‌ هم که اونجا دادن کاملا تایید کنم خیلی خوشمزه و خیلی خوش برخورد بودن همه‌شون.

 من اینجا چیزای مختلفی خوردم مثل ایچلی کوفته که واقعا خوشمزه بود (یه غذای ترکیه‌ای بامزه‌اس) خیلی خوشمزه بود.

بعد حمص خوردم خوب و عالی بود و انواع سالادها، میوه‌ها، پیش‌غذاها و فینگر فودهای باحال و گفتم حیفه که در موردش چیزی ننویسم.

این هتل از دو جهت خوبه هم برای موندن البته اگر حاضر باشید این مقدار پول رو برای هتل بدین و هم برای اینکه برید اونجا یه وعده غذا بخورید و مراسمی بگیرید. چون می‌دونید که بعضیا در این هتل مراسمی می‌گیرند، عروسی می‌گیرند حتی تو خارج از کشور یا مثلا جلسه کاری دارن و از این جهت خالی از لطف ندیدم که ریتز کارتون رو معرفی کنم که سرویسش سرویس لوکسی محسوب می‌شد و من خیلی از غذا و برخورد و جا و محیطش راضی بودم؛ خب جاش‌هم بالای یک تپه است مستقلا خودش تنها و باحاله، یعنی هم ویوی خوبی داره هم نزدیک استادیوم بشیکتاشه هم آب و هوای عالی داره.