تصویر صمیمانه حیوانات

این آثار با آثار شناخته‌شده مفهومی من متفاوت است و جنبه دکوراتیو دارد. سال‌هاست که کارهای دکوراتیو انجام می‌دهم ولی زیاد شناخته‌شده نیست. حدودا ۴ تا ۵ هزار طرح‌ دارم که با سوژه‌های مختلفی مانند انسان، طبیعت، درخت، گل و حیوانات کار شده‌اند.

این طرح‌ها، کارهای سریع و تند من هستند و از هر ۱۰۰ تایی که هر روز در کافه می‌زنم ۱۰ تا را قاب می‌کنم که حالا به مجموعه عظیمی بدل شده و نمی‌دانم چطور باید آنها را عرضه‌ کنم ولی در تلاش هستم به تدریج این آثار را در نمایشگاه‌های مختلف ارائه دهم. باتوجه به اینکه من کاریکاتوریست هستم، درون‌مایه این آثار هم از طنز کاریکاتورهایم خالی نیست. همچنین این روزها موج حیوان دوستی راه‌افتاده که بخشی از آثار من هم در تایید این جریان است و سعی کرده‌ام از حیوانات تصویری صمیمانه و دوستانه نشان دهم و از این طریق با این موج حیوان دوستی همراه شوم.

حدود ۸۵ درصد طرفدارهای من جوانان هستند و توانسته‌ام با وجود اختلاف سنی‌ام با جوان‌ها ارتباطم را با آنها حفظ کنم که این موضوع باعث افتخار من است و همیشه برای ایجاد و حفظ این رابطه کوشیده ‌ام.

کسانی که چهره من را نمی‌شناسند و فقط کارهایم را دیده‌اند، فکر می‌کنند این کارها را یک جوان انجام داده است. قیمت آثار من به نسبتِ کار، سابقه و شهرتم بسیار پایین است. قیمت‌ها را پایین انتخاب می‌کنم تا کارهایم به دست مردم برسد.

خوشحال می‌شوم که مردم با درآمدهای پایین هم بتوانند کارهایم را خریداری کنند و این موضوع را جزو برنامه های اصلی خودم قرار داده ام.

قصد دارم با تیمی که به تازگی تشکیل داده‌ام فکرهایم را به‌صورت کانسپچوال‌آرت به انواع مختلفش مانند چوب، سنگ، عکس، عروسک و... تبدیل کنم اما متاسفانه این کارها سرمایه زیادی می‌خواهد و مجبورم شخصا هزینه کنم. این کارها نیاز به کمک دارد ولی متاسفانه چنین امکاناتی در کشور ما وجود ندارد و هنرمندانی که قصد انجام چنین فعالیت‌هایی دارند عمدتا با این‌گونه مسائل  و مشکلات مربوط به تامین هزینه ها روبه‌رو هستند.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه «سالاد»  می‌توانند تا جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری دیلمان به آدرس شریعتی، بالاتر از ظفر، کوچه پورمشکاتی، پلاک ۵۰ مراجعه کنند. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

06 (1)