قیمت_بنزین

اظهارات وزیر نفت درباره گرانی قیمت سوخت موجب شد تا کاربران در فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان دهند. وزیر نفت در پاسخ به اینکه افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی تا کجا ادامه خواهد داشت، گفته بود: «تا جایی که مردم بتوانند تحمل کنند.» این در حالی است که روز دوشنبه زنگنه اعلام کرد که طرح «هر ایرانی، یک لیتر بنزین» در کمیسیون انرژی مجلس رد شده است.

  چهل سالگی انقلاب

همزمان با آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی، هشتگی با همین نام در فضای مجازی تشکیل شد و کاربران درباره دستاوردها، افتخارات، حوادث و اتفاقات ایران طی ۴۰ سال گذشته نوشتند. کاربری در پاسخ به توییت کاربران برانداز نوشت: «با ۸ سال جنگ و چهل سال تحریم‌ها همچنان محکم و استوار پابرجا مانده‌ایم؛ نظام پهلوی هم دوستی شما را داشت هم حمایت آمریکا و انگلیس را، اما سقوط کرد!»

  لاریجانی

مخالفت امام جمعه کرج با سخنرانی علی لاریجانی در روز ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی در میان مسوولان و رسانه‌های کشور در پی داشت؛ درحالی‌که علی مطهری خواستار پیگیری مقامات مسوول شد، مهاجری یک فعال رسانه‌های اصولگرا هم گفت که سرچشمه لغو سخنرانی لاریجانی با پیامک‌ها علیه FATF یکی است.

  شاخ_اینستاگرامی

ماجرای با حجاب شدن بعضی از شاخ‌های اینستاگرامی این هفته کلی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد. ظاهرا برخی افراد با فالوور بالا در اینستاگرام به‌دنبال طرح سالم‌سازی فضای مجازی ازسوی پلیس فتا به پوشش چادر روی آورده و پست‌های تبلیغی خود را با حجاب برتر به نمایش گذاشتند. موضوعی که با انتقاد شدیدی ازسوی بعضی از کاربران مواجه شد که معتقد بودند به حجاب و اعتقادات برخی از مردم توهین شده است.