عظیمیه- کرج

شام دعوت شده بودیم اینجا و ما از تهران راهی بودیم و در جریان بودیم که کلی مهمان هم از غرب کشور میان، آخر هفته بود و کلی ترافیک و سختی تا که برسیم به تالار و خیابون‌های کرج هم حسابی شلوغ و روی مخ. داشتم فکر می‌کردم من که این جاها رو بلد نیستم چیکار کنم و کجا پارک کنم و اینها، که وقتی رسیدیم دیدم روبه روی تالار پارکینگ طبقاتی بود که مشتری‌های رستوران اونجا پارک می‌کردند. منم مثل همه اونجا پارک کردم و کمی از استرسم کم شد.

طبقه ١٣ که رسیدیم یک سالن بزرگ دیدیم که همزمان با ما سه میهمانی دیگه توش برقرار بود که با یکسری پاراوان از هم جدا شده بودن. خب برای صاحب رستوران گویا این کار خیلی عادی بود و توجیه اقتصادی هم داشت؛ ولی مهمون‌ها خیلی توش معذب بودن و گاهی یک بچه‌ای از یک مهمانی می‌رفت یک ور دیگه و شلوغ‌کاری می‌شد یا مهمان یک مهمانی می‌رفت داخل مهمانی کس دیگه می‌نشست و خنده‌دار شده بود.

بگذریم. صندلی‌ها راحت و میزها چیده شده بودن، یکسری ظروف سلف سرویس هم بود رو میز و لذا نیازی ندیدیم بلند شیم.

یک پیش غذای ساده داشتیم شامل سوپ و مقداری سالاد. شام هم یک جوجه کباب بسیار خوشمزه بود. یعنی با وجود اینکه سالن لوکس بود؛ اما میزبان سعی کرده بود ساده برگزار کنه. کیفیت غذاها واقعا خوب بود.

منتها سرویس کمی ضعیف بود اونهم به این خاطر که کل تالار پر بود و وقتی مشتری زیاد می‌شه ما آریایی‌ها دیگه کلا دماغ‌مون رو بالا می‌گیریم حالا بگذریم از خستگی.

در آخر چایی و شیرینی و میوه سرو شد، که چایی کاملا یخ بود و فقط یخ کم داشت که آیس‌تی بشه اما شیرینی‌ها بسیار عالی و خوشمزه و خوش سایز بود.

میوه و شیرینی از جانب میزبان تامین شده بود و اینم جالب بود.