آپـــــادانا

این رستوران رو از اونجایی یادمه و باهاش آشنا شدم و شناختم که داشتیم با خانواده می‌رفتیم رستوران البرز، یه آقایی گفت: آقا چرا نوید رو گذاشتید میرید البرز؟! اینجا (این محل) بهترین رستورانش نویده. و خب ما که رفتیم البرز اما گوشه ذهنم این حرفش موند و رفتم کمی در موردش خوندم و فهمیدم جزو رستوران‌های خوب و آبرومنده اینجا. نوید هم یادم موند که حتما بریم. و حالا فرصتی دست داده و اومدیم نوید.

نوید رستوران بزرگ و معروف و محبوبیه. وسط هفته ظهر که اینجا اومدیم دیدیم که نسبتا شلوغ بود. و این شاخص مهمیه چون دوتا چیز رو نشون می‌ده: یا مثل یاس کلا رستوران حسابیه یا مثل برخی رستوران‌ها ظهرها مشتری شرکتی زیاد داره و از شرکت‌های اطراف میان. برخورد میهماندار‌ها و مدیریتش خوب بود و غذاها هم همین‌طور، بالکن شیشه‌ای داشت و لذت بردیم از فضا. کباب برگ داشتیم و سوپ و باقالی پلو با ماهیچه، این غذاها در عین اینکه همه جا گرون و خوشمزه هستند واقعا پخت‌شون هم سخته و نکات ریزی داره و اینجا رعایت شده بود و از انتخاب خودمون راضی بودیم.

اتفاق خاصی نیفتاد که بخوام مفصل تعریف کنم، فقط غذا خیلی زیاد بود واسه دو نفر برامون بسته‌بندی کردن و مابقی رو بردیم. و بعدش هم کیفیت غذای مونده خوب بود برای روز بعد.

فاکتور ما شد ۲۲۰ تومان.