وب‌گردی با میانبر

باز کردن آخرین تب بسته شده: در سیستم‌عامل مک از Command+Shift+T و در سیستم‌عامل ویندوز از Control+Shift+T استفاده کنید. این کلیدها هم در کروم و هم در فایرفاکس کار می‌کنند. شاید این دستور زمانی‌که در حال مقایسه چندین قیمت مربوط به یک کالا هستید و به اشتباه پنجره را می‌بندید خیلی به کارتان بیاید.

استفاده هم‌زمان از دو حساب گوگل: به گفته مایکروسافت در سال ۲۰۱۱؛ هر فرد معمولی در آمریکا به طور میانگین سه ایمیل باز کرده بوده که احتمال دارد این آمار بالا رفته باشد. چند سال قبل؛ گوگل این امکان را فراهم کرد که با تنها یک نام کاربری بتوان به تمام محصولات گوگل دسترسی داشت. یعنی اینکه شما می‌توانید با تنها یک نام کاربری از جی‌میل؛ Hangouts؛ یوتیوب و دراپ استفاده کنید. حالا اگر حساب یوتیوب و جی‌میل شما روی دو آدرس ایمیل مختلف باشند چه اتفاقی می‌افتد؟ به‌جای اینکه از آن محیط خارج شوید، کافی است با استفاده از پنجره Incognito در هر دو حساب کاربری و به‌طور هم‌زمان حضور داشته باشید. برای استفاده از مسیر میانبر از Command+Shift+N استفاده کنید تا یک پنجره جدید در کروم یا یک پنجره خصوصی در سافاری یا فایرفاکس باز شود.

تبلیغات آزاردهنده را فیلتر کنید: تبلیغات زیادی که در صفحات سایت‌های مورد سرچ وجود دارند برای برخی از کاربران آزاردهنده است. پلاگین Adblock را دانلود کنید تا تبلیغات داخل صفحات مرورگرها را فیلتر کنید. حتی محصولات آماده‌ای وجود دارد که روی شبکه تبلیغات را بلاک می‌کند و خیال شما را از دست آنها راحت می‌کند.

ماوس را روی لینک‌ها نگه دارید و در گوشه پایین سمت چپ مقصد را ببینید: به‌سادگی می‌توانید ماوس را روی لینک موردنظر ببرید و سپس به گوشه پایین سمت چپ نگاهی بیندازید تا ببینید که آن لینک شما را به کجا می‌برد. این کار برای وب‌گردی در محیط کار و خلاص شدن از دست وب‌سایت‌های NSFW ایده خوبی است.

باز کردن صفحه جدید: حتما پیش آمده که خواسته باشید لینکی را در یک صفحه جدید باز کنید ولی مطمئن نباشید که آیا این چنین می‌شود یا نه. در سیستم‌عامل مک دکمه Command و در سیستم‌عامل ویندوز Control را نگه دارید تا لینک در صفحه جدید باز شود. حتی می‌توانید ماوس را طوری تنظیم کنید تا زمان کلیک کردن روی لینک نتیجه کار یکی باشد.