۶۰۵...۰۹۳۹: تعلیق طولانی‌مدت نماد «گشان» با هیچ منطقی جور در نمی‌‌آید. در روزهایی که بازار در مدار صعودی حرکت می‌کرد این نماد بسته بود. هم‌اکنون نیز این نماد بسته است. سهامداران این سهام در بلاتکلیفی به سر می‌برند، این در حالی است که در روزهای پایانی فروردین اعلام کردند که نماد مذکور از اردیبهشت باز می‌شود اما این نماد همچنان بسته است.

۰۹۸...۰۹۱۹: برخی از مسوولان اعلام کرده بودند افرادی که سهام عدالت ندارند، به‌زودی صاحب این سهام می‌شوند؛ اما هیچ خبری از این سهام نیست. درحالی‌که به گفته خود مسوولان سهام عدالت متعلق به مردم است اما همه مردم صاحب این سهام نیستند.

۷۶۱...۰۹۱۲: چرا بورس در دو روزگذشته ریزش سنگین داشته است؟ آیا ریزش بورس به دلیل مداخله در سازوکار بازار است؟ بر چه اساسی باید بازار که در روند صعودی قرار گرفته بود در دو روز گذشته ریزش پرقدرت داشته باشد؟

۷۶۵...۰۹۳۵: لطفا در مورد وضعیت روزهای اخیر بورس اطلاع‌رسانی کنید؟ آیا ممکن است بازار مجددا به وضعیت سال ۹۹ بازگردد؟ چرا در این مورد کارشناسان بورسی نظرات مختلفی را مطرح می‌کنند و عده‌ای از آنان این وضعیت را طبیعی می‌دانند؟

۳۸۹...۰۹۱۵: بسته شدن بازار به خاطر ریزش بیش از ۵درصدی حماقت است. مگر در شرایط جنگی یا شورش داخلی هستیم که بازار را ببندند. با فرض اینکه بازار هم بسته شود آیا مشکل بازار بعد از چند روز بسته شدن حل خواهد شد؟

۳۸۷...۰۹۱۷: سهامدارانی که به بورس اعتماد کرده بودند حالا با ریزش ۱۲۵هزارواحدی باید چه کنند؟ اگر ریزش ادامه داشته باشد بیشترین اصلاح سراغ چه سهامی خواهد رفت؟ در این مورد لطفا پاسخ دهید.

۶۸۷...۰۹۱۲: به نظر شما در این وضعیت باید سهام را فروخت؟ مطمئن باشید اگر بازار به ریزش ادامه دهد همه سهامداران فروشنده خواهند شد و پول‌های ‌رفته به بورس وارد بازارهای دیگر می‌شود. به نظر من بورس یکی از نامطمئن‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری در ایران است. به همین دلیل هر وقت ما به این بازار اعتماد می‌کنیم سرخورده می‌شویم. این در حالی است که کارشناسان بورسی مدام می‌گویند برای نوسان وارد بورس نشوید. در سال گذشته هم همین اتفاق افتاد. من اندکی دلار و سهام خریده بودم که با خرید دلار توانستم سود کنم اما با سهامی که خریدم ضرر هم کردم.