۳۴۵۷....۰۹۱۸: چرا شرکت‌ها سود مجامع سال‌های قبل را از طریق سجام واریز نمی‌کنند؟ به‌نظر می‌رسد بدون اعمال جریمه، این شرکت‌ها اقدامی انجام نمی‌دهند.

   ۰۹۳۱....۰۹۳۹: لطفا وضعیت سهام وآتوس را انتشار دهید؛ بیش از ۶‌ماهه که بازیگرش به‌همراه بازارگردانش دستکاری تابلو را انجام می‌دهند و ناظر هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد. به قدری سهم را پایین کشانده‌اند که ارزان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین سهم بازار شده و شناوری سهم به زیر ۲۰ میلیارد‌تومان رسیده است.

   ۹۳۰۸.....۰۹۱۹: ان‌شاء‌الله قبای سبزپوشی بازار سرمایه مستدام و ادامه‌دار باشد اما نه به‌خاطر سوددهی بلکه به‌خاطر کاهش زیان‌های انباشته سهامداران متضرر که اکثریت را تشکیل می‌دهند. به یاد داشته باشید بعد از دو سال ‌سرمایه‌گذاری هنوز که هنوز است سهامداران ضرر ۷۰‌درصدی را تجربه و یدک می‌کشند.

   ۵۴۳۶.....۰۹۱۶: لطفا این پیام رو انتشار بدید. شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، با نماد زپارس، از ۱۵ آبان پارسال و بعد از تایید و تصویب افزایش سرمایه، هنوز بسته است و شرکت هم جواب درستی درباره اینکه چرا امور سهام، نمی‌برن افزایش سرمایه رو ثبت کنند در ثبت شرکت‌ها، نمی‌دهد. یک روز می‌گویند مشکل حقوقی با معارض، یک روز می‌گویند هیات‌مدیره تغییر کرده و حق امضاها ابطال شده! واقعا چرا باید زیرمجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانک ملی با این شرایط اداره بشوند؟

   ۹۲۳۲.....۰۹۳۵: در بورس چه خبر است؟ چرا داریکم زیر ناو معامله می‌شود؟ چرا بعضی از حقوقی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها اینقدرآبشاری عرضه می‌کنند؟

   ۴۶۵۷.....۰۹۱۲: لطفا این درخواست را پیگیری کنید؛ مدیریت سهام عدالت را با انتقال سهام به کد بورسی افراد به سهامداران واگذار کنند تا بتوانند خود سهامداران مدیریت کنند. سازمان بورس حق‌مالکیت افراد بر سهامشان را باید محترم شمرده و هرچه سریع‌تر نسبت به این انتقال اقدام کند.

  ۵۷۸۹.....۰۹۱۹: آیا در سال جدید امکان فروش مابقی سهام عدالت فراهم می‌شود؟