۲۰۶۱....۰۹۱۲: وضعیت بازار آنقدر مبهم است که نمی‌دانیم برای سال‌آینده در بازار بمانیم یا مانند اکثر سهامداران خرد از بازار خارج شویم. کارشناسان هم پیش‌بینی قطعی از وضعیت بازار ندارند و نمی‌توانند راه درستی به ما نشان دهند.

  ۷۸۲۱....۰۹۳۵: چرا از تعیین‌تکلیف جاماندگان سهام عدالت خبری نیست. دولت بارها در این مورد به این دسته از افراد وعده‌هایی داده بود اما دائما به آینده موکول می‌کنند. خب، اگر نمی‌خواهند همه مردم سهام داشته باشند اعلام کنند تا مردم پیگیری نکنند.

  ۶۳۱۷....۰۹۱۹: به‌نظر شما برای سال‌آینده سهام کوچک سود بهتری دارند یا سهام بزرگ؟ در مورد سرمایه‌گذاری‌های بورسی لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار سهامداران قرار دهید تا از سردرگمی دربیاییم.

  ۸۹۰۶....۰۹۱۶: وضعیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری چگونه است؟ با توجه به اینکه برخی سرمایه‌گذاران اطلاعات و آگاهی کافی از سرمایه‌گذاری در بورس ندارند در مورد راه‌های ورود به بورس با کمترین ریسک و زیان، اطلاعاتی دراختیار ما قرار دهید تا با اطمینان بیشتری وارد بازار شویم.

  ۷۶۱۲...۰۹۱۳: حذف دامنه‌نوسان شامل محدودیت‌های بازار پایه هم می‌شود؟ در این‌خصوص اگر اطلاعاتی دارید در اختیار سهامداران قرار دهید.

  ۸۷۳۲...۰۹۱۶: مرحله بعدی واریز سود سهام عدالت چه زمانی است؟ چه زمانی می‌توانم ۳۰درصد دوم سهام عدالتم را بفروشم؟

  ۴۴۱۲....۰۹۳۳: با توجه به اینکه شرایط بین‌المللی بی‌ثباتی را در پیش داریم، بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری چه بازاری است؟ بعضی از تحلیل‌ها از وضعیت مناسب بازار طلا می‌گوید، اما سرمایه‌گذاران همچنان در منگنه هستند و نمی‌دانند چگونه در چنین شرایطی بهترین بازدهی را به‌دست آورند.