۳۷۴۶....۰۹۱۲: حذف تدریجی دامنه‌نوسان باعث شکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری عرضه و تقاضای واقعی شده و ان‌شاالله یک بورس پویا و فعال خواهیم داشت که دیگر شاهد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خرید و فروش عریض و طویل نخواهیم بود و با افزایش‌ درصد شناوری سهام شرکت‌ها عملا جلوی سفته‌بازی گرفته خواهد شد. به امید آن روز.

  ۰۱۲۳....۰۹۳۵: افزایش دامنه‌نوسان چه تاثیری روی بازار خواهد داشت؟

 ۷۹۳۸....۰۹۳۰: تکلیف جاماندگان سهام عدالت چه شد؟ آیا طرحی که مجلس قرار بود برای اختصاص سهام به جاماندگان عدالت بررسی کند، به تصویب رسید؟

 ۲۴۹۱.....۰۹۱۹: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هفته پیش اعلام کرده که از خرداد‌ماه برای جاماندگان سهام عدالت فراخوان داده می‌شود؛ این فراخوان شامل چه کسانی می‌شود؟

  ۶۱۹۸.....۰۹۱۷: لطفا منتشر کنید. شخصی ۱۰‌میلیون حقوق دارد، ماشین و خونه و زمین دارد، فقط چون سهام عدالت ندارد، برایش یارانه ۱۵۰‌هزار‌ تومانی را ریختند. یارانه قبل از عید را هم برایش ریخته بودند. آن وقت برای بازنشسته تامین‌اجتماعی و کارگر که مستاجر هستند و حقوق زیر ۵‌میلیون‌ تومان دارند، ماشین هم ندارند، فقط چون سهام عدالت داشته، قبل و بعد عید هیچی نریخته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. مساله بعدی هم این است که سهام عدالت چه ربطی به بیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المال دارد؟ آن سود ناچیز سهام عدالت را مگر دولت از جیبش داده است که به‌نام خودش تمام می‌کند؟ قوه‌قضائیه و مجلس چرا سکوت کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند؟

 ۳۵۶۳.....۰۹۱۵: قرار بود شرکت‌ها سود رسوب کرده مجامع سال‌های قبل را از طریق سجام واریز کنند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است! لطفا این موضوع را پیگیری کنید. با توجه به شناختی که من دارم تا جریمه دیرکرد طبق تورم کشور به شرکت‌ها تعلق نگیره، خبری از واریز نیست!

  ۳۷۴۶.....۰۹۱۹: سلام. لطفا پیگیری کنید سهام استقلال و پرسپولیس چه تاریخی قرار است بازگشایی شوند.

  ۴۶۳۷.....۰۹۱۲: پرتفوی من مشکل پیدا کرده است. به‌علت خرید یک سهم از دو کار‌گزاری و راهنمایی اشتباه یکی از کار‌گزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها. الان حدود یک سال‌و‌نیمه که با هر دو کار‌گزاری تماس می‌گیرم اما می‌گویند نمی‌توانیم مشکل شما را حل کنیم. به سایت سازمان بورس هم مراجعه کردم اما هیچ چیزی دستگیرم نشد که کجا باید تماس بگیرم یا مراجعه کنم. همه سایت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها پر شده از آگهی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سازمانی و معرفی مدیران و ارائه بیلان کار و چارت سازمانی و ... دریغ از یک اطلاعات جامع به ارباب‌رجوع در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که شاید به مشکل بربخورد.