۲۰۶۱.....۰۹۱۲: برخی سهام به‌قدری از ارزش ذاتی خود دور هستند که هرگاه بازار مثبت می‌شود بازهم این سهم‌ها منفی می‌خورند. کاش سال گذشته که مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس تشویق می‌کردند‌ حداقل می‌گفتند سراغ چه سهامی بروند.

  ۳۳۹۸....۰۹۳۵: اگر استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه شوند بورس چه تغییراتی می‌کند؟ به‌ هر‌حال هواداران هم تا یک زمانی حاضرند از سهام تیم محبوبشان محافظت کنند و وقتی بازار خراب است، ورود این دو تیم ریسک بزرگی محسوب می‌شود. امیدواریم مسوولان هر تصمیمی برای بهبود بازار می‌گیرند به ضرر سهامداران تمام نشود.

  ۷۱۸۹.....۰۹۱۲: سیگنالی که آقای محسن رضایی به بورس داد بیشتر شبیه عملیات فریب بود تا سهامداران را نسبت به بورس دلگرم کند اما غافل از اینکه سهامداران تاوان ضرر و زیان و دود‌شدن سرمایه‌شان در بورس را داده‌اند. واقعا مسوولان باید بدانند بعد از اتفاقاتی که در مرداد ۹۹ افتاد و سرمایه‌شان تا ۷۰درصد سقوط کرد، دیگر به این راحتی وارد این بازار نخواهند شد.

  ۵۴۲۱.....۰۹۱۹: برخی کارشناسان بورسی می‌گویند بازار سرمایه با رشد توفانی که تا نیمه اول سال۹۹ داشت رشد دو سال بعد خود را پیشخور کرده است. این موضوع تا چه میزان صحت دارد؟ در فضای‌مجازی دراین خصوص بارها صحبت شده. به همین دلیل سرمایه‌گذاران رغبت چندانی برای ورود به این بازار ندارند.