•   0274...0913: مسوولان سازمان بورس اعلام کردند برای افزایش قدرت خرید سهامداران و رونق بورس، اعتبارات مشتریان را تا 50 درصد افزایش می‌دهند، لطفا به آنها بفرمایید به سایت پلکان کارگزاری مفید مراجعه کنند و درخواست اعتبار را کلیک کنند تا ببینند با چه پاسخی روبه‌رو می‌شوند. پاسخ این است: موردی وجود ندارد!
  •   312...54...0912: در اردیبهشت ماه اقدام به فروش 30 درصد از سهام عدالت از طریق بانک ملت شعبه طهماسب‌آباد کرمان کردم. پس از یک ماه فقط 2 میلیون تومان برای من واریز کرده‌اند. طی تماس‌های مکرری که درخصوص واریز مابقی پول فروش با بانک داشتم پاسخ صریح و درستی به من ندادند و صرفا به اینکه «باید صبر کنید» بسنده کردند. این در حالی است که در آن بازه زمانی احتیاج مبرم به این پول داشتم و متاسفانه مشکلم حل نشد. ارزش 30 درصد سهام عدالت 6 میلیون تومان بوده که 2 میلیون تومان واریز کردند و هنوز مابقی پول را به حساب من منتقل نکردند.
  •   3291...0915: چرا درصد دامنه نوسان را پایین نمی‌آورند، درصورتی که قیمت هر سهم تا 50 -40 درصد کاهش داشته ؟ سهامداران از سرمایه‌گذاری در بورس ترسیده‌اند و باید کارشناسان و حقوقی‌ها کاری کنند تا ترس بازار بریزد، نه اینکه خودشان با نوسان‌گیری ترس را بیشتر کنند و فقط به فکر منافع خود باشند.
  •   2320...0912: من یک بازنشسته هستم. 2ماه است که نماد «ونیرو» بسته و سرمایه من بلوکه شده است. آیا کسی نیست جواب ما را بدهد؟ من با هزار بدبختی در شرکتی سرمایه‌گذاری کرده‌ام که درحال حاضر هیچ پاسخی به سهامداران خود نمی‌دهد و معلوم نیست چه بلایی قرار است بر سر سرمایه ما بیاید.
  •   2658...0914: اوضاع سهام برخی شرکت‌های بورسی فاجعه است. کسانی که از خرداد وارد بازار سرمایه شدند به شدت ضرر کرده‌اند، این در حالی است که اگر دولت و صدا و سیما تبلیغ گسترده‌ای برای ورود مردم به بورس نمی‌کردند، الان با ضرر و زیان مواجه نمی‌شدیم. مسوولان خودشان مردم را به سرمایه‌گذاری در بورس تشویق کردند، حالا هم مردم و پولشان را به امان خدا سپرده‌اند.