•   3469...0933: چگونه می‌توانم کارگزاری خود را تغییر دهم. 30 درصد سهام عدالت خود را ابتدا به بانک صادرات واگذار کردم. الان می‌خواهم از طریق کارگزاری فارابی سهام عدالتم را بفروشم لطفا راهنمایی کنید تا از چه طریقی در کوتاه‌ترین زمان این اتفاق بیفتد.
  •   6523...0912: آیا جرم عدم شفاف‌سازی مدیر شرکت «ونیرو» را سهامدار باید تحمل کند یا خود مدیر؟ چرا دولت محترم به تخلفات شرکت‌ها رسیدگی نمی‌کند. نماد «ونیرو» دو ماه است بسته شده و کسی به سهامداران در این مورد جواب درستی نمی‌دهد. این شرکت موجب نارضایتی مردم و سهامدارانش شده و طوری با سهامدارانش برخورد می‌کند که انگار هیچ قانونی برای حمایت از سهامداران وجود ندارد.
  •   3171...0991: چرا مسوولان دولتی نسبت به عدم واریز کامل پول فروش سهام عدالت توسط کارگزاری‌ها بی‌تفاوت هستند؟ چرا کسی آنها را بابت عدم رضایت فروشندگان از تاخیر 3 ماهه واریز و عدم پاسخ‌گویی عمومی بازخواست نمی‌کند؟ اگر بازپرداخت اقساط بانک‌ها یک روز دیر شود؛ سود آن یک روز را حساب می‌کنند آن وقت خودشان پول سهامداران را نمی‌دهند.
  •   4987...0918: عده‌ای از کارشناس‌ها دائم رشد بورس را زیر سوال می‌برند و می‌گویند مگر چه اتفاقی افتاده که شاخص با این حجم رشد مواجه شود. آنها دائما سیگنال منفی به بازار می‌دهند؛ اما کسی نیست به آنها بگوید مگر چه اتفاقی در اقتصاد ایران افتاده که پراید 20‌میلیونی به 100 میلیون رسیده؟ تنها راهی که مردم می‌توانستند با سرمایه خود اندکی از تورم جا نمانند همین بورس بود که آنقدر در مورد آن حرف زدند و انتقاد کردند تا وضعیت بورس را هم به‌هم ریختند.
  •   6532...0912: خواهش می‌کنم به داد ما سهامداران برسید من و خانواده‌ام سهام عدالتمان را فروخته‌ایم، حدود 2 ماه از این قضیه می‌گذرد؛ اما برای من 300 هزار تومان پول واریز کرده‌اند و برای همسر و خواهرم هم هیچ پولی واریز نکرده‌اند. به کارگزاری بانک هم برای پیگیری مراجعه کرده‌ام، اما می‌گویند شماره شبا را اشتباه وارد کرده‌ای. این در حالی است که هیچ اطلاعات اشتباهی در پرونده‌ام وجود ندارد. با این حال کسی جواب درستی به من نمی‌دهد.