•  2098...0912: کارگزاری فارابی مشکلات سهامداران را در این روز‌‌ها چند برابر کرده است. تمام مشتریان این کارگزاری از شیوه مدیریت این کارگزاری کلافه و سردرگم هستند. به‌عنوان مثال چند نفری هستیم که بار‌ها سفارش خرید صندوق ETF دارا دوم(پالایشی یکم) را در این کارگزاری ثبت کردیم، اما دو روز بعد پول به حسابمون برگشت و سفارش‌هامون به‌طور کلی لغو شد. به‌طور مجدد ثبت سفارش کردیم، اما باز هم چند روز بعد سفارش ارسالی لغو شد و پول به حسابمون برگشت. این روند تا الان چندین و چند بار برای بنده، اعضای خانواده‌ام و دوستانم اتفاق افتاده است. ما فرصت  اینکه هر روز سفارش‌ها را چک کنیم و ببینیم که سفارش‌های ارسالیمون هست یا لغو شده را واقعا نداریم. کارگزاری فارابی هم متاسفانه به هیچ عنوان پاسخگوی ما نیست. اگر نمی‌توانند وظایف را به درستی انجام دهند یا مشکل زیرساختی دارند خب اعلام کنند. ما هم سریعا کارگزاری رو تغییر می‌دیم. چرا بقیه کارگزاری‌ها در این زمینه مشکل ندارند؟ این رفتار کارگزاری فارابی در شأن بازار سرمایه کشور نیست.
  •  8033...0930: دولت گفته بود که از بازار سرمایه حمایت می‌کند. حقوقی با منفی کردن سهمی مثل «ودی» تمامی امید ما به بازار و قول و قراری که داده بود را از بین برد. لطفا حمایت کنید من الان نصف سرمایه‌ام را از دست داده‌ام. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.
  •  1415...0933: وزیر اقتصاد اعلام کرد کسانی که به تاخیر واریز پول فروش سهام عدالت شکایت دارند به روابط عمومی وزارتخانه و شماره‌ای که اعلام کرده بود تماس بگیرند اما همه روزه و در همه ساعات بوق اشغال می‌زند.
  •  0124...0938: لطفا به گوش مسوولان برسانید که اگر واقعا می‌خواهند از بازار حمایت کنند دامنه نوسان منفی را روزانه به 2 و مثبت را به 8 تغییر دهند.
  •  3171...0991: از مسوولان شرکت «سمات» و کارگزاری بانک سپه خواهش می‌کنم باقی مانده پول فروش سهام عدالت یک میلیونی بنده را واریز کنند زیرا بعد از 3 ماه تنها 900 هزار تومان برای من واریز کرده‌اند، من به دلیل بیماری و بدهی سهام عدالت خود را فروختم اما پولی به دستم نرسیده است.
  •  2886...0912: من سرمایه‌دار نیستم. یک زن هستم که کل دارایی‌ام 10 میلیون تومان بود و به امید حمایت دولت وارد بورس شدم و الان هم با توجه به بی‌مسوولیتی مسوولان سرمایه‌ام را از دست داده‌ام.
  •  0057...0911: می‌شود لطفا نماد «رفاه» را پیگیری کنید. این نماد دو سال است که بسته شده و کسی هم جوابگوی سهامدارانش نیست.
  •  9710...0916: برای فروش سهام عدالت فرزندانی که به سن قانونی نرسیده‌اند باید چه کار کرد؟
  •  2050...0918: در این ریزش بازار که همه سرمایه‌مان را از دست داده‌ایم، کاش بازار را جوری مدیریت کنند که کسی حق فروش نداشته باشد تا از شر نوسان‌گیر‌ها هم خلاص شویم.
  •  2320...0912: دولت اعلام کرده تا ۱۹ شهریور پذیره‌نویسی دارا دوم است. دارا دوم، شتران، شپنا، شبندر و شبدیز است که همه اینها صف فروش هستند. ملت با خرید سهام این شرکت‌ها چه سودی می‌برند؟
  •  4204...0919: باز هم همه اهالی بازار و مسوولان درگیر بازار ریزشی این روزها شده‌اند و واریز سود مجمع را که تنها دلخوشی سهامدار در این روزهای پر تنش است، فراموش کرده‌اند. لطفا صدای سهامدار باشید.
  •  3100...0913: قبل از آزادسازی سهام عدالت شماره شبا را از بانک تجارت به بانک ملی تغییر دادم، ولی کارگزاری بانک ملی پول فروش 30 درصد سهامم را داخل حساب تجارت ریخته ولی به حساب تجارتم ننشسته و کارگزاری تاریخ 10 تیر را تاریخ واریز نوشته. می‌خواستم ببینم چه‌کار کنم تا پولم داخل حسابم بنشیند.
  •  ناشناس: آیا دولت به تخلفات سازمان بورس و شرکت‌های بورسی رسیدگی می‌کند یا نه؟ اگر نه بنده به‌عنوان یک سهامدار «ونیرو» علیه بورس و شرکت «ونیرو» به کجا شکایت کنم. این شرکت دوماه است بسته شده و به سهامداران هم پاسخ نمی‌دهد. تکلیف ما سهامداران چیست؟ آیا بستن نماد شرکت کار سازمان بورس است؟