۵۶۳۶...۰۹۱۵: سلام. چرا مبلغ فروش سهام عدالت ما را دیر به دیر واریز می‌کنند. من به کی بگم ما گدا نیستیم، ما مشکل داریم. خب جواب ما رو بدین. یک بار ۸۰۰ هزار تومان ریختند با یک ۲۰۰ هزارتومان اصلا معلوم نیست چی کار می‌کنند. از سر سرخوشی که سهام‌مان را نفروختیم به پولش احتیاج داریم.

 ۵۶۱۴...۰۹۱۷: بانکی که ۳۰ درصد سهام عدالتم را فروختم، ۴۰ تومان،۵۰ تومان برایم واریز می‌کند. کی باید جوابگو باشه ما هزار تا بدبختی داریم.

 ۲۳۲۰...۰۹۱۲: من سهامدار شرکت «ونیرو» هستم از تاریخ ۱۷تیرماه بسته شده پول من بلوکه شده من الان به علت بیماری به پول نیاز دارم. چکار کنم در هیچ جای دنیا مثل ایران شرکت‌ها را طولانی‌مدت تعلیق نمی‌کنند؛ چون این کار باعث گریز مردم از بورس می‌شود. مسوولان هم لحظه‌ای تصمیم می‌گیرند که مثلا فلان نماد را ببندند و پول مردم بلوکه می‌شود. من هر نوع ضرر را قبول دارم اما بلوکه شدن پول را قبول ندارم.اگرهم قانونی باشد این قانون باید اصلاح شود.

 ۵۸۶۵...۰۹۱۵:من از سیستان و بلوچستان پیام می‌دهم. من به دلیل این گرونی‌ها سهام عدالتم را فروختم. به خدا اگر می‌دانستم قرار است پول ما را ندهند اصلا این کار را نمی‌کردم. کلا یک مرتبه ۲۰۰ هزار تومان برایم واریز کرده‌اند؛ کسی هم جوابم را نمی‌دهد.

 جوادنجفی اسپیلی: من تعداد ۴ هزار از سهام شرکت مینو را در کارگزاری آگاه برای فروش گذاشته‌ام، حتی ۳۰ درصد از سهام عدالت خود را درموسسه کوثر برای فروش گذاشته‌ام، اما تاکنون فروخته نشده. فقط خدا می‌داند چقدر مشکل مالی دارم خواهش می‌کنم پیام ما رو منعکس کنید.

 ۲۷۰۴...۰۹۱۹: از شعار برخی بانک‌ها هم خنده‌ام می‌گیرد هم عصبانی می‌شوم. چون ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت یک میلیونی، ۱۱و نیم میلیون تومان است نه ۲۴۰ هزارتومان. واریزی در سه مرحله آن هم بعد از دو ماه شنیدن وعده‌های پوچ.