به گزارش روابط‌عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، بیست‌ویکمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور۲۷ بهمن‌ماه سال‌جاری، با حضور عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، بیژن زنگنه وزیر نفت، نماینده مقیم سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد. در این دوره از همایش صنعت سبز کشور، شرکت پلیمر آریاساسول و ۳ واحد صنعتی دیگر کشور در کنار ۳ واحد خدماتی موفق به کسب «تندیس زرین» شدند و ۴۸ واحد صنعتی و ۱۸ واحد خدماتی نیز به‌عنوان شرکت‌های صنعتی و خدماتی سبز، «تندیس سیمین» بیست و یکمین دوره را دریافت کردند.

آریاساسول پیش از این موفق به کسب «تندیس زرین» نوزدهمین و بیستمین دوره و «تندیس سیمین» هجدهمین دوره از همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن به این دستاورد بی‌نظیر، در طول ۲۱ دوره برگزاری همایش صنعت سبز کشور بی‌سابقه بوده است.

همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، بهمن‌ماه هر سال به همت سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان، در راستای حفاظت از محیط‌زیست برگزار می‌شود. هدف از این همایش تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی به این امر و همچنین ترویج فرهنگ محیط‌زیستی در بین آنها و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌های محیط‌زیستی و ایجاد فضای رقابت بین‌المللی است.