مدیرعامل جدید گروه فن آوا در این مراسم گفت: استارت‌آپ ها، آینده صنعت فناوری اطلاعات هستند و ما باید در حوزه استارت‌آپ‌ها شتاب بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم. علی نوری افزود: تلاش خواهم کرد تا برنامه‌ای که به تصویب هیات‌مدیره فن آوا رسیده را اجرا کنم. در برنامه ششم توسعه اهمیت ویژه‌ای برای بخش ICT پیدا کرده است و این تاکید نشان می‌دهد که دولت و مجلس و مجموعه حاکمیت و نظام اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند. وی با بیان اینکه تغییرات صنعت IT و ICT عمدتا در دو بخش انجام می‌شود، اظهار کرد: این تغییرات یکی در بخش رگولاتوری و دیگری تغییراتی است که در خود این فضا صورت می‌گیرد. بنابراین ما باید بتوانیم نقش موثری در این حوزه‌ها داشته باشیم. نوری یکی از اهداف اصلی گروه فن آوا را رضایت سهامداران اعم از سهامداران خرد و کلان دانست و گفت: این موضوع جزو برنامه‌های ماست و امیدواریم در این حوزه نقش موثری داشته باشیم.

در این مراسم، امین کلاهدوزان نایب رئیس هیات‌مدیره گروه فن‌آوا تصریح کرد: رویکرد فن آوا رویکرد توسعه‌ای بوده است و امیدوارم این روند نیز ادامه پیدا کند.همچنین، عضو کمیته حسابرسی فن آوا در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا گفت: اواخر سال ۹۲ بود که تیم جدید فن‌آوا بر سرکار آمد، شرکتی که با سرمایه بسیار زیاد تشکیل شده بود. ورود مهندس طراوتی نقطه عطفی در این شرکت بود. وی موفق شد که شرکت را روی ریل بیندازد. علیرضا موتمنی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در کادرسازی شد اظهارکرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شرکت به سوددهی مناسبی هم رسیده و حتی سهامداران خرد هم از آن راضی هستند. امسال فروش فن آوا از ۳۵ میلیارد تومان در سال به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده و طبق پیش‌بینی‌ها در سال آینده به ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

 در ادامه مدیرعامل سابق گروه فن آوا در تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در زمان مدیریت خود گفت: در این دوره تلاش کردم با برنامه‌ای مدون براساس راهبری هیات مدیره، در یک دوره ۵ ساله اقدامات لازم را برای ارتقای گروه فن آوا انجام دهم.علی اصغر طراوتی با بیان اینکه جلب اعتماد و اطمینان اعضای هیات‌مدیره و سهامداران حقیقی و حقوقی بزرگ‌ترین‌ دستاورد در زمان خدمت من بوده است، افزود: بر اساس این برنامه استراتژیک در ابتدا به زیر ساخت‌های سازمانی گروه فن آوا پرداخته شد و برای سال‌های ۹۶ به بعد موضوع ورود قدرتمند به بازار را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادم. طراوتی در ادامه سخنانش گزارش کاملی از فعالیت‌ها و خدمات گروه فن‌آوا از سال ۹۲ تا‌کنون در محورهای توانمند‌سازی زیرساخت‌های سازمانی، خلق دارایی و ارزش‌افزوده برای گروه فن آوا، روند سود آوری و درآمدزایی گروه فن‌آوا، کسب مزیت رقابتی و بهبود تصویر سازمانی و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و رفاهی ارائه کرد.