روز شنبه ۱۰ اردیبهشت تالار پتروشیمی میزبان عرضه محصولات غیر‌بهین‌یابی و تالار صنعتی میزبان عرضه سیمان تیپ‌یک و تیپ۲ خواهد بود.

  روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در تالار پتروشیمی، پلی‌پروپیلن، پلی‌وینیل کلراید، DOP (دی‌اکتیل فتالات) و DOTP (دی‌اکتیل پرفتالات) عرضه می‌شود و تالار صنعتی میزبان عرضه سایر گریدهای سیمان، شمش‌بلوم، تختال و ورق گرم است.

  روز چهارشنبه ۱۴اردیبهشت تالار پتروشیمی میزبان محصولات شیمیایی و آف‌گریدهای آنها(خارج از استاندارد) و محصولات پلیمری و آف‌گریدهای آنها (به‌غیر از پلی‌پروپیلن و پلی‌وینیل کلراید) است. در همین روز در تالار صنعتی مس مفتول، شمش آلیاژی، مفتول آلومینیوم و سایر ورق‌ها عرضه می‌‌‌شوند. در نامه ابلاغی آمده است که عرضه مابقی محصول‌‌‌ها طبق روال عادی هر هفته صورت می‌گیرد.

قیمت پایه پتروشیمی‌ها هفته آینده اعلام نمی‌شود

دفتر توسعه صنایع پایین‌دست شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد که قیمت محصولات پتروشیمی هفته آینده اعلام نمی‌شود. دفتر توسعه صنایع پایین‌دست شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد با توجه به تعطیلات پیش‌رو و برنامه عرضه محصولات پتروشیمی در بورس‌کالا طی روز یکشنبه (۱۱اردیبهشت)، قیمت محصولات پتروشیمی طی هفته آینده از سوی دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی اعلام نمی‌شود.

این دفتر، روزهای یکشنبه هر هفته قیمت پایه محصولات پتروشیمیایی را برای عرضه در بورس‌کالا اعلام می‌کند؛ اما به دلیل تعطیلی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده (۱۲ و ۱۳اردیبهشت) و تغییر نحوه عرضه محصولات پتروشیمیایی در بورس‌کالا و موکول‌شدن عرضه برخی از این اقلام به ‌روز یکشنبه، این دفتر اعلام قیمت در هفته آینده را لغو کرد.