به گزارش روابط عمومی فولادمبارکه، وی از برگزاری همایشی با حضور استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: با حضور فعال فولاد مبارکه در این همایش و اعلام نیازهای این شرکت می‌توان از دانش فنی و تخصص شتاب‌دهنده‌ها در راستای رفع نیازهای فولاد و بی‌اثر کردن تحریم‌ها بهره برد. در این جلسه حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز برای همکاری مستمر فولاد مبارکه با اتاق اعلام آمادگی کرد و افزود: ما در تمامی جلسات موردنیاز حضور فعال خواهیم داشت. مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: فهرست تمامی اقلام موردنیاز فولاد مبارکه تهیه و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا با استفاده از توان و دانش فنی داخلی این نیازها رفع شود. وی همچنین حمایت کامل از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها برای تامین نیاز فولاد مبارکه را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

همچنین این روابط عمومی از مانور بزرگ پدافند غیرعامل در شرکت فولاد مبارکه با حضور مقامات کشوری و لشکری و استانی خبر داد. حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، در مراسم پدافند غیر عامل در شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه فولاد مبارکه تدابیر دوراندیشانه و بازدارنده موثری در این حوزه اتخاذ کرده است، گفت: بیشترین صدمات احتمالی از ناحیه جنگ‌نرم، متوجه بخش‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل، برنامه ریزی و عملکرد خوبی نداشته‌اند. چه بسا اگر دستورالعمل‌های آن به خوبی اجرا شود، توطئه‌ها عقیم خواهند ماند.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه یکی از دستاوردهای باارزش و مهم جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: سامانه اینترنتی، رایانه‌ای و نرم افزاری خطوط تولید و پشتیبانی شرکت از مهم ترین بخش‌هایی است که باید بهتر از قبل و به خوبی پدافند غیرعامل در آنها رعایت شود. حجت‌الاسلام موسوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر مبارکه، نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: همه مسوولان باید با کمک و همیاری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که فولاد مبارکه در بخش صنعت سرآمد آنهاست، حراست کنند؛ چراکه این شرکت با مجاهدت و تلاش بسیاری به دست آمده است. عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه نیز با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای پدافند غیرعامل در فولاد مبارکه گفت: درحالی‌که بسیاری از صنایع کشور با مشکلات و محدودیت‌های مختلفی مواجهند، فولاد مبارکه با دقت در حال کار و تولید است و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل برای کشور نیز ارزآوری مناسبی دارد.