در بازار سنگ‌آهن صادراتی ایران نیز آخرین قیمت سنگ‌آهن مگنتیت خلوص ۶۰ درصد با توجه به افت بازار چین از حدود ۵/ ۴۱ دلار به حدود ۳۶ دلار در هر تن فوب رسید. سنگ‌آهن هماتیت صادراتی ایران نیز حدود ۳۲ دلار در هر تن فوب ثبت شد.هفته گذشته در بازار وارداتی قراضه ترکیه خریدها افزایش یافت و قیمت‌ها بالاتر رفت. چندین محموله از قراضه اروپا و آمریکا با خلوص‌های مختلف بین ۳۰۹ تا ۳۲۰ دلار در هر تن سی‌اف‌آر معامله شد.در جنوب شرق آسیا قراضه سنگین کلاس ۱ و ۲ خلوص ۲۰-۸۰ آمریکا ۲۸۰ تا ۲۸۷ دلار در هر تن سی‌اف‌آر تایوان شنیده شد.در مزایده صادراتی ژاپن قراضه سنگین کلاس دو ۱۴ دلار نسبت به ماه قبل افت داشت و ۲۸۷ دلار در هر تن تحویل کنار کشتی شنیده شد. در بازار داخلی آمریکا قراضه خرد شده همچنان در ۳۱۶ دلار در هر لانگ تن در ثبات بود.

بیلت صادراتی سی‌آی‌اس آخر هفته گذشته ۴۹۰ دلار در هر تن فوب ثبت شد که نسبت به آخر هفته قبل در ثبات بود. بیلت در بازار چین ۱۱ دلار در هر تن افت داشته و ۵۲۸ دلار در هر تن درب کارخانه شده است. قیمت بیلت وارداتی در جنوب شرق آسیا در ثبات بود و میانگین قیمت ۵۳۰ تا ۵۳۵ دلار ثبت شد. قیمت بیلت در بازار داخلی و صادرات ترکیه پایین آمد ولی قیمت‌های وارداتی در ثبات بود. در بازار داخلی با ۱۰ دلار افت ۵۰۰ تا ۵۱۰ دلار در هر تن درب کارخانه ثبت شد. بیلت صادراتی ترکیه نیز ۵۰۰ تا ۵۱۰ دلار هر تن فوب بود که نسبت به هفته قبل افت داشت. بیلت وارداتی در ثبات بوده محصولات سی‌آی‌اس ۵۱۵ تا ۵۲۰ دلار در هر تن سی‌اف‌آر ثبت شد.هفته گذشته قیمت قرارداد میلگرد در بورس شانگهای چین ۲۲ دلار ارزان‌تر شد و ۵۳۶ دلار در هر تن ثبت شد. در بازار نقدی این کشور نیز میلگرد ۵/ ۴ تا ۶ دلار در هر تن افت داشته و ۵۸۱ تا ۵/ ۶۰۳ دلار هر تن درب کارخانه بود.  متوسط قیمت میلگرد صادراتی سی‌آی‌اس ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلار هر تن فوب دریای سیاه است که ۵ دلار نسبت به هفته قبل افت داشته است.

متوسط قیمت میلگرد صادراتی ترکیه ۵۱۵ تا ۵۲۵ دلار در هر تن فوب و رو‌به بهبود بود چون قراضه رشد قیمت داشت. البته کسی بالاتر از ۵۱۵ دلار خریدار نبود. میلگرد در بازار داخلی ترکیه از ۵۲۷ تا ۵۴۴ دلار به ۵۰۵ تا ۵۱۷ دلار هر تن درب کارخانه رسید و هنوز رشد بازار قراضه بر آن تاثیر مثبت نگذاشته است. در بازار داخلی آمریکا میلگرد در ۵۶۰ دلار هرشورت تن درب کارخانه در ثبات بود. آخر هفته گذشته ورق گرم صادراتی چین ۵۴۹ دلار در هر تن فوب ثبت شد در حالی که پیش از آن ۵۷۰ تا ۵۸۰ دلار بود. کارخانه‌ها قیمت‌های صادراتی را نسبت به قبل از تعطیلات پایین آورده‌اند و احتمالا حاضر خواهند شد تخفیف بیشتر هم بدهند. در بازار داخلی نیز ورق گرم ۱۶ تا ۱۸ دلار در هر تن افت داشت.  ورق گرم وارداتی در امارات ۵۹۰ تا ۶۰۰ دلار هر تن سی‌اف‌آر و در ثبات بود. در بازار داخلی آمریکا ورق گرم از ۶۱۰ دلار به ۶۰۰ دلار هر شورت تن درب کارخانه رسید. در بازار داخلی اروپا نیز ورق گرم ۵۴۲ یورو هر تن درب کارخانه بود که کمی افت داشت و قیمت وارداتی نیز ۵۳۸ یورو هر تن سی‌آی‌اف ثبت شد.  ورق گرم صادراتی سی‌آی‌اس نیز ۵۵۵ تا ۵۶۰ دلار هر تن فوب بود که نسبت به هفته قبل تا ۵ دلار افت داشت. در ترکیه هم تقاضا کم بود و بازار امید زیادی به آینده نزدیک ندارد، از این رو ورق گرم تا ۱۵ دلار افت داشته و ۵۸۵ تا ۶۰۰ دلار هر تن درب کارخانه ثبت شد.