همکاری با کوین‌بیس و افزایش فعالیت نهنگ‌ها

تعداد زیادی از نهنگ‌های چین‌لینک در هفته نخست ماه اوت مقداری از کوین‌های خود را برای دریافت سود به فروش رساندند. با این حال، پس از انتشار خبر همکاری چین‌لینک با صرافی کوین بیس، بلافاصله این دسته از نهنگ‌ها شروع به خرید کردند. نمودار زیر فعالیت کیف پول نهنگ‌های حاوی ۱۰۰ هزار تا یک‌میلیون واحد توکن LINK را در دو هفته اخیر نشان می‌دهد. همان‌طور که مشخص است، نهنگ‌ها در طول هفته اول مشغول به فروش کوین‌های خود بوده‌اند؛ به‌طوری‌که مجموع عرضه در اختیار آنها از۹/ ۱۲۱میلیون واحد به ۷۴/ ۱۱۶میلیون واحد کاهش یافته است.

با این حال، به دنبال انتشار خبر همکاری چین‌لینک و کوین بیس در تاریخ ۸ اوت، این روند تغییر کرد و این نهنگ‌ها طی ۳روز، ۷/ ۱میلیون توکن LINK با ارزشی بالغ بر ۸/ ۱۲میلیون دلار را خریداری کرده‌اند.ردیابی تغییرات آنی کیف پول نهنگ‌ها اطلاعات مهمی از جمله دیدگاه آنها نسبت به وضعیت کنونی بازار را در اختیار ما می‌گذارد. خرید چنین حجم بالایی از LINK توسط نهنگ‌ها در عرض ۳روز سیگنال صعودی مهمی است. علاوه بر این، می‌توان گفت اعتماد نهنگ‌ها به چین‌لینک دوباره پس از همکاری این پروژه با صرافی کوین‌بیس زنده شده است.درصورتی‌که سرمایه‌گذاران خرد نیز از روند کنونی نهنگ‌ها تبعیت کنند، می‌توان انتظار داشت قیمت چین‌لینک تا ۲۰درصد افزایش یابد و به ۹دلار برسد.

افزایش چشمگیر فعالیت‌های آنچین چین‌لینک

علاوه بر این، از زمان ادغام فیدهای قیمتی چین‌لینک در شبکه بیس، فعالیت آنچین این اوراکل بلاک‌چینی به میزان زیادی افزایش یافته است.بر اساس داده‌های سنتیمنت، در تاریخ ۶اوت (۱۵ مرداد)، تنها ۱۶۶۶ آدرس فعال جدید به شبکه چین‌لینک اضافه شده، اما ۴ روز بعد در تاریخ ۱۰اوت، تعداد این آدرس‌ها ۳۰۳۳عدد بیشتر شده است. با توجه به این شاخص آنچین می‌توان گفت در روزهای اخیر شاهد افزایش تقاضا از سمت سرمایه‌گذاران خرد بوده‌ایم. افزایش توجه سرمایه‌گذاران خرد به همراه فشار خرید نهنگ‌ها می‌تواند به رشد قیمت LINK در هفته‌های آتی کمک کند.

پیش‌بینی قیمتLINK ؛ بررسی مقاومت‌ها و حمایت‌های احتمالی

با استفاده از شاخص IOMAP می‌توان با توجه به نحوه توزیع قیمت خرید تمام هولدرهای کنونی، سطوح حمایتی و مقاومتی پیش روی یک ارز دیجیتال را مشخص کرد. درباره چین‌لینک، همان‌طور که در نمودار زیر مشخص است، ۴۳هزار و ۴۰۰آدرس نزدیک به ۴۰میلیون واحد توکن لینک را با قیمت متوسط ۳۳/ ۹دلار خریداری کرده‌اند. این یعنی قیمت LINK در حوالی ۹دلار با مقاومت سنگینی مواجه است.درصورتی‌که قیمت به حوالی ۹دلار برسد، این هولدرها ممکن است تصمیم بگیرند برای دریافت اصل پول خود کوین‌های خود را به فروش برسانند که به تبع، فشار فروش سنگینی ایجاد می‌کند و می‌تواند قیمت چین‌لینک را کاهش دهد. با این حال، در صورت حفظ روند انباشت نهنگ‌ها، احتمالا قیمت می‌تواند تا ۱۰دلار افزایش یابد.