در این گزارش آمده است که سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق FTX اقدامات غیرقانونی خود را با کمک وکیل ارشد گروه FTX  (که فردی ناشناس است)، پنهان کرده است. در این گزارش آمده است: با وجود تلاش گسترده متخصصان برای ردیابی و بازیابی دارایی‌‌ها و تجزیه‌‌وتحلیل بلاک‌چین‌‌ها، ردیابی دارایی‌‌های قابل‌‌توجه بدهکاران یا تمایز بین دارایی‌‌های FTX و سپرده‌های مشتریانش بسیار چالش‌‌برانگیز است.  وسعت پیچیدگی حساب‌‌های FTX و وجوه شناسایی‌‌شده در تصویر زیر نشان داده شده است. بر اساس این گزارش، بعد از اینکه برخی از بانک‌‌ها فعالیت شرکت آلامدا ریسرچ را در سال ۲۰۲۰ زیر سوال بردند، کارمندان FTX به بانک‌‌ها در مورد استفاده از حساب‌‌های این شرکت و تراکنش‌‌های مشتریان FTX دروغ گفتند.

این گزارش می‌گوید که داده‌های مربوط به وجوه مذکور، به‌‌درستی به بانک‌‌ها و سایر سازمان‌ها ارائه نشده است. گزارش مذکور بارها به دخالت وکیل ارشد و ناشناس FTX اشاره و اعلام کرده که حتی یکی از وکلای این شرکت به‌‌دلیل اعتراض به اقدامات موجود اخراج شده است. در این گزارش آمده که از وجوه برداشته‌‌شده برای کمک‌‌های سیاسی، سرمایه‌‌گذاری‌‌های مختلف و دارایی‌‌هایی مانند املاک و مستغلات لوکس استفاده شده است.  این گزارش ادعا کرده که FTX نهاد جدیدی به نام «North Dimension Inc» را ایجاد کرده بود که به دروغ به عنوان یک شرکت تجارت ارز دیجیتال با ۲ هزار پیمانکار و میانگین حجم معاملات ماهانه ۱۰ میلیون دلار فعالیت می‌‌کرده است.

در این گزارش آمده است که در واقع این یک شرکت، زیرمجموعه‌‌ای از FTX بود که برای دریافت سپرده‌های مشتریان و برداشت‌‌های مالی آن استفاده می‌شد.  در این گزارش سعی شده است وجوه ترکیب‌‌شده و سوءاستفاده‌‌شده مشتریان FTX از طریق بررسی حساب‌‌های مدیران ارشد FTX، یعنی مثل سم بنکمن فرید، ‌گری وانگ  و نیشاد سینگ و همچنین کارولین الیسون، مدیرعامل آلامدا ریسرچ، ردیابی شود.این گزارش وجوه مذکور را بین ۹/ ۸ تا ۱۰ میلیارد دلار تخمین زده که تا حدودی بیشتر از تخمین بدهکاران  FTX است.