بررسی مزیت­های خرید تتر نسبت به دلار

 اگر همان دلار نیست، چه تفاوت­های بزرگ و کوچکی میان آنهاست. برای این سوال هم پاسخ­های مختلفی از موافقان و مخالفان داده شده که در این مقاله کاری به بررسی آن­ها نداریم.

امروز بررسی می­کنیم که تتر چه مزیت­هایی نسبت به دلار دارد و آیا خرید تتر به جای دلار کاری منطقی است؟ اگر به دنبال پاسخی روشن هستید تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

امنیت کریپتوکارنسی نسبت به دلار

دلار نمونه­ای از شکل سنتی پول و تتر نمونه دیجیتالی و مدرن آن است. تفاوت­های ظاهری این دو کاملا مشخص است. اما چیزی که نمی­دانیم در جزییات آن است و همین جزییات هم مسئله را جالب می­کند. برای مثال می­دانیم که تتر بر بستر بلاکچین تعریف شده ‌است. اما تا زمانی که هیچ چیز درباره بلاکچین، صرافی­های غیرمتمرکز و سامانه تبادل ندانیم اطلاعات غلط را باور می­کنیم یا اطلاعات غلط را نشر می­دهیم. این سیستم به صورت غیرمتمرکز عمل می­کند و همین سیستم­های غیرمتمرکز است که آینده اینترنت و دنیای تجارت را تشکیل خواهد داد.  

غیر قابل جعل بودن تتر

دلار به عنوان یک پول سنتی همیشه این امکان برای آن وجود دارد که جعل شود. با وجود اینکه اسکناس دلار از امنیت فوق العاده­ای در بین پول­های سنتی برخوردار است اما نسبت به بلاکچین و امنیتش حرف زیادی برای گفتن ندارد. برای تشخیص جعلی نبودن آن نیز باید زمان زیادی صرف شود که این مورد هم فرایند خرید را کند خواهد کرد. درحالی که تتر هیچگاه امکان جعل شدن ندارد و یک دارایی رمزنگاری شده است. هویت این ارز همیشه محفوظ خواهد بود و کسی نمی­تواند در آن تغییری ایجاد کند.

شفافیت در عین حفظ هویت

در معاملات خرید تتر هیچ ردی باقی نمی­ماند در عین حال همه چیز شفاف است. قرارهای هوشمند تتر همگی رمزنگاری شده هستند و کسی به محتوای آن­ها دسترسی پیدا نخواهد کرد مگر با اجازه طرفین. در خرید دلار چنین امنیتی معنا ندارد؛ چراکه در دنیای واقعی دلار رمزگذاری نمی­شود. مسیر حرکت پول سنتی مشخص است و پیگیری این مسیر راحت خواهد بود.

پلی برای ورود به جهان دیجیتال

برای ورود به بازار رمزارزها چه در صرافی‌های متمرکز و چه در سامانه OTC نیاز خرید تتر وجود دارد. همین اتفاق باعث می­شود که شما مجبور باشید دلار خود را به تتر تبدیل کنید. با فراگیر شدن متاورس و اینترنت نسل جدید به احتمال قوی بسیاری از خرید­های اینترنتی به جای دلار با تتر انجام شود.

خرید تتر

کارمزد پایین معاملات

برای معاملات بین­المللی دلار شما لازم است هزینه زیادی را صرف کارمزد کنید. درحالی که برای خرید و فروش تتر پایین­ترین کارمزد ممکن را می­پردازید. حتی در صورت استفاده از کیف پول تتر این مبلغ رایگان خواهد بود و هزینه­ای برای کارمزد پرداخت نخواهید کرد.

جمع ­بندی نهایی

خرید تتر نسبت به دلار خریدی منطقی‌تر و با مزیت و سود بیشتر است. هر چقدر که در زمان رو به جلو حرکت می‌کنیم اهمیت ارزهای دیجیتال در زندگی ما بیشتر می‌شود و ما هر روز بیشتر از دیروز به آن‌ها نیازمندیم. با وجود اینکه دلار و تتر نرخ ثابتی دارند پس می‌توان به شکلی تتر را همان دلار دیجیتال دانست. اگر قصد خرید تتر دارید مجموعه پارس بیت با بهترین خدمات در خدمت شماست

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.