به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، در جدیدترین رتبه‌بندی تولید بازده ارائه‌شده توسط Token Terminal، اتریوم [ETH] و لیدو فایننس [LDO] به‌عنوان دو پلتفرم پیشرو در این زمینه نام خود را برجسته کرده‌اند. با تحلیل داده‌های مربوط به ۳۰روز گذشته، اتریوم در رتبه اول قرار گرفته و با جمع‌آوری ۳۷۴/ ۹ میلیون دلار، نتیجه فوق‌العاده‌ای را رقم زده است. لیدو فایننس نیز با تولید بازده قابل توجه ۸۶/ ۹میلیون دلاری، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

با نگاهی به بازده انباشته تولیدشده در ۱۸۰روز گذشته، تسلط اتریوم حتی بیشتر مشهود می‌شود؛ زیرا بازده تولیدشده در این پلتفرم از نقطه عطف قابل توجه یک‌میلیارد دلار هم عبور کرده است. لیدو فایننس با وجود اینکه به چنین اعداد فوق‌العاده‌ای نرسیده، اما باز هم عملکرد قابل تقدیری را از خود به نمایش گذاشته است. این رمزارز در رتبه پنجم با بازده انباشته تقریبا ۲۴/ ۹میلیون دلاری قرار گرفته است.

علاوه بر این، طبق داده‌های Crypto Fees، موفقیت اتریوم تنها به تولید بازده محدود نمی‌شود. این پلتفرم بیش از ۶/ ۱میلیون دلار کارمزد جمع آوری کرده و میانگین هفتگی آن بیش از ۹میلیون دلار بوده است.