گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

تغییر مسیر رمز ارزها /اتریوم به 1860 دلار رسید

کدخبر: ۵۶۶۴۴۱
اقتصادنیوز: وضعیت امروز ارزهای دیجیتال کاملا با روز گذشته متفاوت است. در حالی که دیروز تمام بازار منفی بود، امروز اکثر نمادها مثبت شده اند.
تغییر مسیر رمز ارزها /اتریوم به 1860 دلار رسید

به گزارش اقتصادنیوز ، تابلو بازار ارزهای دیجیتال پر از نمادهایی است که امروز رشد قیمت داشته اند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با رشد حدود 2 درصدی به قیمت 28350 دلار رسیده است.

با رشد امروز، بیت کوین در بازه زمانی یک هفته ای از محدوده منفی خارج شده و رشدی بسیار جزئی را نشان می دهد. همچنین در مقیاس ماهانه، بیت کوین رشد 40 درصدی داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 548 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده است. گرچه رقم معاملات نسبت به دیروز بیش از 20 درصد رشد کرده اما برای بیت کوین که معمولا بیش از 20 میلیارد دلار معامله روزانه دارد، رقم معاملات امروز همچنان پایین محسوب می شود.

اتریوم به 1860 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین رشد کرده و با رشد کمتر از 2 درصدی، هم اکنون در محدوده 1860 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی داشته و در بازه زمانی یک ماهه هم رشد 29 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش بازار اتریوم 226 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته حدود 6 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است.

آلت کوین ها مثبت شدند

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تعداد کمی از نمادها منفی هستند. تون کوین که حدود 1.5 درصد کاهش قیمت داشته، بیشترین افت امروز را به خود اختصاص داده و لئو، مونرو و استلار هم دیگر نمادهای منفی این فهرست هستند که همگی افتی کمتر از یک درصد را ثبت کرده اند.

البته آلت کوین های مثبت هم خیلی پرهیجان معامله نمی شوند و اکثرا رشدهای کمی داشته اند. مثبت ترین نماد امروز استکس است که 6 درصد رشد داشته و پس از آن لیدو دائو با رشد 4 درصدی قرار دارد. هدرا و کانفلاکس هم 3 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس ماهانه وضعیت اکثر نمادها در فهرست 50 ارز برتر بازار خوب است. به جز آربیتروم که اخیرا در صرافی ها لیست شده و در همان روزهای ابتدایی معاملات، سقوطی سنگین داشت، تنها دو نماد دیگر در مقیاس ماهانه رشد نکرده اند.

آربیتروم که حسابش از سایر بازار جداست چراکه اخیرا در صرافی ها لیست شده و فعلا در مقیاس ماهانه افت 90 درصدی را نمایش می دهد. تون کوین و لئو هم به ترتیب 2 درصد و نیم درصد افت کرده اند. ولی مابقی نمادها در مقیاس ماهانه وضعیتی خوب داشته اند.

بیشترین رشد ماهانه را کانفلاکس داشته که 150 درصد رشد کرده و پس از آن استکس و بیت کوین با رشدهای 59 و 40 درصدی قرار دارند.

ارزش بازار یک درصد رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با یک درصد رشد به 1.19 تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات هم با رشد 5 درصدی، رقم 29 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 25 میلیارد دلار معامله در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید