به گزارش تکنولوژی الویشن، علاوه‌بر بیت‌کوین، دیگر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم و ریپل نیز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

افزایش ناباورانه بهای بیت‌کوین طی ۶ ماه گذشته باعث شده تا این ارز دیجیتال در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد. دور از انتظار نیست که با تصویب بسته‌های حمایت و تحریک مالی با هدف کاهش اثرات منفی اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بهای بیت‌کوین با جهشی دوباره روبه‌رو شود.

در پی جهش قیمت بیت‌کوین، قیمت اتریوم نیز با رشدی چشمگیر به محدوده ۴۴۷ دلار رسیده است. معامله‌گران انتظار دارند این ارز دیجیتال بتواند با ادامه روند صعودی خود در آینده‌ای نزدیک قله ۵۰۰ دلار را نیز فتح کند.

با توجه به تکانه صعودی کنونی اتریوم، معامله‌گران بر این باورند که دست‌کم در کوتاه‌مدت، روند رشد این ارز دیجیتال ادامه پیدا خواهد کرد. از سه دلیل می‌توان نام برد که توجیه‌کننده ادامه روند صعودی اتریوم طی هفته‌های آتی هستند. این سه دلیل عبارتند از: ساختار تکنیکال خوش‌بینانه نمودار اتریوم در بازه زمانی درازمدت، شاخص‌های مثبت درون‌زنجیره‌ای و دست آخر راه‌اندازی به‌روزرسانی موردانتظار اتریوم ۲.۰.

پیش‌تر معامله‌گری با نام مستعار کریپتو کاپو (Crypto Capo) طی توییتی با انتشار نمودار هفتگی اتریوم، از احتمال وقوع دو سناریوی احتمالی برای این ارز دیجیتال خبر داده بود.

در سناریوی اول که سناریویی نزولی است، احتمال دارد پس از یک افت شدید، شاهد وازنی سطح حمایت در محدوده ۳۶۰ دلار باشیم. در سناریوی دوم اما که سناریویی صعودی است، احتمال دارد با تایید سطح ۳۶۰ دلار به‌عنوان یک سطح حمایت، بهای اتریوم بتواند آستانه ۸۰۰ را هم لمس کند.

کریپتو کاپو با اشاره به سطح حمایت ۳۶۰ دلار می‌نویسد: اگر این سطح حفظ شود، چندان دور از انتظار نیست که در ماه‌های آتی شاهد قیمت ۸۱۵ دلار نیز باشیم.