به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمد علی بخشی‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی، با اعلام این خبر گفت: نسخه جدید نرم‌افزار همراه‌بانک دی با به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید خدمت‌رسانی به مشتری و محیطی کاربرپسند با تلاش کارشناسان اداره توسعه نرم‌افزار و اطلاعات پایه این معاونت در دسترس مشتریان قرار گرفته است. وی با اشاره به اهمیت کاربرپسند بودن نرم‌افزارهای بانکی گفت: بانک دی به‌منظور توسعه بانکداری الکترونیک و ایجاد سهولت و امنیت بیشتر در عملیات بانکی اقدام به ایجاد قابلیت‌های جدیدی در نسخه نرم‌افزار همراه بانک دی کرده است که امکان پاسخگویی مطلوب را براساس نیاز مشتریان فراهم می‌آورد.

بخشی‌زاده با بیان اینکه کاهش میزان تردد‌های شهری به‌منظور دریافت خدمات بانکی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از جمله مزایای توسعه بانکداری الکترونیک است، افزود: بانک دی به‌منظور ایفای نقش در حوزه مسوولیت اجتماعی خود و تامین رفاه حال مشتریان، نرم‌افزار همراه بانک دی را با افزودن قابلیت‌های کاربردی و روزآمد ارتقا داده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید همراه بانک دی امکان ورود به نرم‌افزار از طریق اثر انگشت کاربر است که موجب افزایش ضریب امنیت است و کاربران می‌توانند در سیستم عامل اندروید از این مزیت استفاده کنند.

بخشی‌زاده همچنین به‌روزرسانی خودکار صفحه در نسخه سیستم عامل iOS را از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید نرم‌افزار همراه بانک دی برشمرد و گفت: امکان افزودن گیرندگان وجه (تماس‌ها) و ذخیره کارت، سپرده، یا شماره شبا پس از انتقال وجه نیز در نسخه جدید این سیستم عامل ایجاد شده است.

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی همچنین از امکان پرداخت اقساط سایر بانک‌ها در نسخه جدید همراه بانک دی خبر داد و افزود: اضافه شدن کارپوشه، درخواست ورود مجدد پس از عدم استفاده به مدت ۱۰ دقیقه جهت امنیت بیشتر، بهبود اطلاعات رسید تراکنش‌ها و ارتقای رابط کاربری و رفع برخی ایرادات جزئی، از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار همراه بانک دی در نسخه جدید است.

نرم‌افزار همراه بانک دی، خدمات متنوع و گوناگونی در بخش سپرده‌ها، کارت‌های مشتری، اطلاعات و عملیات تسهیلات، عملیات رایج بانکی (انتقال وجه، پایا، ساتنا و...) عملیات پرداخت (پرداخت قبوض خدماتی، جرایم رانندگی و شارژ تلفن همراه) و ارائه اطلاعات موردنیاز مشتری از جمله نرخ روزانه ارز، فهرست شعب بانک دی و محاسبه شبا ارائه می‌دهد که به‌صورت دوره‌ای بنا بر ضرورت و نیاز مشتریان و تحولات صنعت بانکداری، به‌روزرسانی شده و از طریق سایت بانک دی در دسترس قرار می‌گیرد.