تنظیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گری به عهده شرکت پشتیبانی امور دام است

به گزارش مهر، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی، گفت: تنظیم‌گری در بازار وظیفه اصلی این شرکت است و نباید هیچ باری خارج از توان و ماموریت شرکت به ارکان آن تحمیل شود و به دلیل نقش حاکمیتی و مدیریتی شرکت پشتیبانی امور دام نباید از آن توقع ورود به بازار رقابتی بخش‌خصوصی را داشت و این امر به‌نوعی با ایفای وظیفه تنظیم‌گری مجموعه ناسازگار است. وزیر جهادکشاورزی، تنظیم مناسب بازار را نشانه عملکرد صحیح این شرکت در مدیریت تقاضا ارزیابی کرد و ورود بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مورد این شرکت در هر مشکلی را باعث هدر رفت توان و اختلال در سازوکار تعادل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بخشی به بازار عنوان کرد.

نوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حفظ روحیه جهادی، ادامه مسیر جهادسازندگی را در سوگیری همه فعالیت‌ها و اقدامات جهادکشاورزی برای حفظ حرمت کلمه مقدس جهاد ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با خدمت جهادی در همه سطوح مدیریتی و کاری، عنوان جهاد کماکان زیبنده نام وزارت جهادکشاورزی باشد.

وی گفت: اگر رفتارهای ما نشان جهاد را داشته‌باشد این خدمت در‌شأن نظام جمهوری‌اسلامی و در تراز ارزش‌های نظام خواهد بود. نوری اعتماد مردم را سرمایه بزرگ دولت و حاکمیت خواند و نقش این سرمایه را در پیشرفت و توسعه وزارت جهادکشاورزی به دلیل مشارکت بیش از ۹۵‌درصدی مردم، کشاورزان و بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برداران برای رسیدن به امنیت غذایی، پراهمیت عنوان کرد.