اتاق اهواز به‌دنبال ارتقای شاخص‌های آموزشی دانش‌‌‌‌‌آموزان است

رئیس اتاق اهواز با تاکید بر اینکه اتاق اهواز برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، سازوکاری کاربردی را با مشارکت هیات‌رئیسه و هیات‌نمایندگان تعیین کرده‌است، گفت: در این راستا بخشی از عمل به تعهدات اتاق در قالب مسوولیت‌های اجتماعی به سمت ارتقای شاخص‌های آموزشی ویژه دانش‌‌‌‌‌آموزان دوره متوسطه هدایت خواهد شد. محمدجواد امانی در نشست هم‌‌‌‌‌اندیشی هیات‌رئیسه اتاق اهواز و مدیران اداره‌کل آموزش‌‌‌‌‌وپرورش خوزستان با مسوولان موسسه آموزشی بنیان، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با هم‌‌‌‌‌اندیشی‌‌‌‌‌هایی که صورت می‌گیرد برای بهبود شاخص‌های آموزشی در استان برنامه‌‌‌‌‌ریزی کاربردی کنیم. وی ادامه‌داد: جامعه هدف اتاق بازرگانی، ۸۰‌هزار دانش‌‌‌‌‌آموز دوره متوسطه هستند که در مناطق محروم به آموزش‌های مربوطه برای کسب نمرات لازم در کنکور نیاز دارند. رئیس اتاق اهواز خاطرنشان کرد: با توافق‌ها و پیگیری‌هایی که اتاق اهواز در دستور کار دارد، این آموزش‌ها به‌صورت رایگان به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

بهبود شاخص‌های آموزشی دانش‌‌‌‌‌آموزان خوزستانی دغدغه اتاق اهواز است

در این نشست، نایب‌‌‌‌‌رئیس اتاق اهواز با تاکید بر اینکه بهبود شاخص‌های آموزشی دانش‌‌‌‌‌آموزان استان خوزستان همواره یکی از دغدغه‌‌‌‌‌های اتاق اهواز است، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق و موسسه آموزشی بنیان با همین‌رویکرد منعقد شده‌است. شهلا عموری در ادامه این نشست اظهار کرد: توجه به مناطق محروم، از مهم‌ترین اولویت‌ها در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اتاق اهواز است. وی تصریح کرد:‌ برابر با تفاهم‌نامه همکاری اتاق و موسسه آموزشی بنیان، ۸۰‌هزار دانش‌‌‌‌‌آموز دوره متوسطه مشمول این تفاهم‌نامه می‌شوند تا آموزش‌های مربوطه به‌صورت رایگان از طریق اپلیکیشن بنیان در دسترس دانش‌‌‌‌‌آموزان مشمول این آموزش‌ها قرار گیرد. عموری با بیان اینکه این آموزش‌ها ویژه سال‌تحصیلی جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ارائه خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود که اداره‌کل آموزش‌‌‌‌‌وپرورش خوزستان در شناسایی دانش‌‌‌‌‌آموزان نیازمند به این آموزش‌ها همکاری‌های لازم را با اتاق داشته‌باشد.

مسوولان خوزستان زیرساخت‌های توسعه آموزش بنیان در مناطق محروم را فراهم کنند

عضو هیات‌نمایندگان اتاق اهواز با تاکید بر اینکه موسسه آموزشی بنیان می‌تواند در ارتقای شاخص‌های آموزشی خوزستان تاثیرگذار باشد، گفت: مسوولان استان زیرساخت‌های لازم در دسترسی دانش‌‌‌‌‌آموزان مناطق محروم به آموزش‌های این موسسه ازنظر سخت‌افزاری را فراهم کنند. محمد حلوایی نیز در این نشست اظهار کرد: آموزش‌های این موسسه می‌تواند در بهبود شاخص‌های آموزشی و همچنین قبولی‌‌‌‌‌های کنکور استان تاثیرگذار باشد. وی با تاکید بر اینکه هدف اتاق اهواز برای مشارکت در توسعه موسسه آموزشی‌بنیان در استان خوزستان، انجام مسوولیت‌های آموزشی در مسیری کاربردی ویژه آینده‌‌‌‌‌سازان کشور است، گفت: با تکیه‌‌‌‌‌ بر آموزش‌های نوین و تاثیرگذار، قطعا شاهد بهبود عملکرد دانش‌‌‌‌‌آموزان استان در دوره متوسطه و همچنین کنکور خواهیم بود.

ایفای مسوولیت‌های اجتماعی اتاق اهواز بر پایه مبانی علمی و کاربردی است

عضو هیات‌نمایندگان اتاق اهواز با اشاره به برنامه‌‌‌‌‌ریزی اتاق برای تحت‌پوشش قرار‌دادن ۸۰‌هزار دانش‌‌‌‌‌آموز متوسطه از مناطق محروم گفت: تفاهم‌نامه اتاق اهواز و موسسه آموزشی بنیان در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی بر پایه مبانی علمی و کاربردی انجام شده‌است. هبت‌الله اصولی در ادامه این نشست عنوان کرد: این اقدام، چشم‌‌‌‌‌اندازی جدید و تازه در حوزه آموزشی استان ایجاد‌کرده که می‌تواند برای آینده استان نقش سرنوشت‌سازی داشته‌باشد. وی بیان کرد: توجه به مناطق محروم ازنظر آموزشی، تحولات اثرگذاری را در پی دارد که قطعا با مشارکت و همکاری مجموعه دستگاه‌های مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.