خاندوزی با تاکید بر اینکه سازمان حسابرسی نیاز به تقویت نیروی انسانی خود دارد بیان کرد: برای ایجاد انگیزه در نیروی انسانی اگر نیاز است به وضع مقررات جدید یا هر کاری که سبب افزایش انگیزه کارکنان می‌شود، هر چه سریع‌تر صورت گیرد زیرا نوسازی و تحول در هر سازمانی بدون تقویت سرمایه انسانی عملا اتفاق نخواهد افتاد. وزیر امور اقتصادی و دارایی بر مواجهه فعال و بازنمایی تصویری از مجموعه سازمان حسابرسی تاکید و بیان کرد: نیاز است سازمان حسابرسی نیز مانند دیگر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد با مواجهه فعالانه‌ رسانه‌ای، نقش خود را در حکمرانی اقتصادی کشور پررنگ کند.

او تصریح کرد: تبیین و کنشگری سازمان حسابرسی قطعا در بسیاری از لوایح و مصوبات دولت تاثیر‌گذار خواهد بود. وزیر اقتصاد در ادامه با اشاره به اینکه سازمان حسابرسی در فصل پرکاری به سر می‌برد، از سازمان حسابرسی خواست گزارشی از وضعیت امسال مجامع شرکت دولتی را آماده کرده و در این گزارش وجه تمایز صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ مشخص شود تا آثار اقدامات مثبت که از آغاز شروع به کار دولت سیزدهم انجام شده، نشان داده شود. خاندوزی افزود: در کنار این وجه تمایز، این گزارش حاوی تحلیل‌ها و ارقام قابل‌اتکایی باشد تا کلان روند‌هایی که در حوزه مالی شرکت‌های دولتی و سازمان‌های تحت نظارت سازمان حسابرسی انجام می‌شود، نمایان باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم فرج لطف‌اللهی به عنوان قائم‌مقام سازمان حسابرسی و عضو هیات عامل و همچنین مرتضی اسدی، محمود پیوندی و حبیب شمس ناتری نیز به عنوان اعضای جدید هیات عامل منصوب شدند و بدین ترتیب تعداد اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی بر اساس اساسنامه این سازمان تکمیل شد و به ۹ نفر رسید.