علی سنگینیان، معاون سرمایه‌گذاری کیسون، در این نشست با تاکید بر آنکه این اولین تجربه سرمایه‌گذاری این شرکت در یک مجموعه استارت‌آپی است، گفت: «ارزش سرمایه‌گذاری اخیری که در هلدینگ ساناگستر سبز (مالک چهار استارت‌آپ آچاره، آچاره‌‌بازار، آچاره‌‌سازه و اوبار) انجام شده ۷۲ میلیارد تومان بوده است و قرار نیست با این سرمایه‌گذاری هیچ‌کدام از سرمایه‌گذاران پیشین خروج کنند.» سنگینیان دلیل تمایل کیسون به این سرمایه‌گذاری را تنوع بخشیدن به حوزه‌‌های فعالیت از طریق سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای جدید دانست.در بخش دیگری از این نشست حامد تاج‌‌الدین، مدیرعامل گروه آچاره، نیز در تشریح جزئیات بیشتر از این همکاری گفت: «با دور جدید سرمایه‌گذاری جذب شده، قرار است مجموعه فعالیت‌‌های آچاره گسترش و بهبود یابد و در این میان به لطف تجارب کیسون در حوزه ساختمان، تمرکز ویژه‌‌ای بر ارائه آنلاین خدمات تخصصی ساختمانی در این پلتفرم خواهد شد.»

تاج‌‌الدین با مرور عملکرد آچاره در این چند سال تصریح کرد: «از سال ۹۵ که فعالیت این پلتفرم آغاز شده، همواره در تلاش بوده‌‌ایم به مرجعی در زمینه شناسایی متخصصان و دریافت خدمات فنی و تخصصی به صورت آنلاین تبدیل شویم. در همین راستا اکنون بیش از سیصد نوع خدمات مختلف در آچاره ارائه می‌شود و بیش از ۱۲۰‌هزار متخصص در حال ارائه خدمات هستند.» او با بیان اینکه اکنون تعداد کاربران پلتفرم آچاره نزدیک به ۳میلیون نفر است، گفت: «در حقیقت این ۳میلیون کاربر را باید نمایندگانی از ۳میلیون خانوار دانست و با این حساب، جامعه مخاطبان آچاره بسیار گسترده‌‌تر از اینها هستند.»

بر اساس اعلام آچاره، این پلتفرم اکنون سرویس‌‌دهی به حدود ۱۰‌درصد از خانواده‌‌های کشور را عهده‌‌دار است. مدیرعامل آچاره سهم این پلتفرم از بازار ارائه آنلاین خدمات فنی را بیش از ۵۰‌درصد دانست و گفت: «گستردگی و جنس خدمات قابل ‌‌ارائه در آچاره باعث شده که بحث پشتیبانی و کیفیت‌‌سنجی سرویس‌‌دهی انجام شده، موضوعی بسیار پیچیده و چالش برانگیز باشد. با این حال ما در این مدت توانسته‌‌ایم در نظرسنجی‌‌های انجام شده از کاربران، امتیاز رضایت از خدمات دریافت ‌‌شده را به ۴.۷ از ۵ برسانیم.»

او با بیان اینکه در تمام این سال‌ها تلاش کرده‌‌اند تا با ارائه آموزش‌‌هایی به بهبود تجربه مشتریان از دریافت این خدمات کمک کنند، گفت: «در بحث به‌کارگیری متخصصان نیز بر صحت‌‌سنجی درست توانمندی از طریق مشاهده جواز کسب یا مدرک از سازمان فنی‌‌ و حرفه‌‌ای تمرکز کرده‌‌ایم و از به‌‌کارگیری افراد بدون آنکه صلاحیت فنی آنها احراز شود، اجتناب می‌‌کنیم. او هزینه اشتغال‌زایی در آچاره را یک صدم هزینه‌‌های دولتی در این زمینه دانست و اعتماد مردم به چنین پلتفرم‌‌هایی را از نقاط قوت آن نسبت به دیگر پلتفرم‌‌ها دانست.»

در پایان این جلسه مدیرعامل آچاره وعده داد که به زودی گزارش جامعی از عملکرد ۸ ساله این شرکت ارائه می‌شود و همچنین از طی شدن مراحل عرضه سهام این شرکت در بازار سرمایه نیز خبر داد. او تاکید کرد: «هنوز نمی‌توان زمان دقیقی برای عملیاتی شدن این برنامه اعلام کرد. اما ما درخواست این موضوع را ارسال کرده‌‌ایم و در حال طی کردن مراحل هستیم.»

بر اساس اعلام آچاره، تعداد سفارش‌‌های این پلتفرم به طور متوسط اکنون از مرز ۵‌‌‌هزار سفارش روزانه گذشته است. آمارهای ارائه شده نشان می‌دهد که آچاره در ۳ سال اخیر رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. او بار دیگر اظهارکرد: پلتفرم زیرمجموعه هلدینگ ساناگستر سبز نیز در زمینه ارائه خدمات لجستیک هوشمند بین‌‌شهری فعالیت می‌کند و سرویس‌‌هایی چون حمل اثاثیه منزل نیز به کاربران ارائه می‌دهد.