به گزارش «ایسنا»، این تغییر به کاربران امکان می‌دهد محتوای فیدخبری Workplace و محتوای گروه‌هایش را با پلت‌فرم Teams مایکروسافت به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند به‌زودی ویدئو‌های Teams را در گروه‌های Workplace نمایش دهند. ابزارهای دورکاری به ‌جزء مهمی برای شرکت‌ها در دوران پاندمی کووید-۱۹ تبدیل شده‌اند.

«اوجوال سینگ»، مدیر Workplace در مصاحبه‌‌‌ای اظهار کرد: باید بتوانید با کارمندان در جایی هستند و هر کاری که انجام می‌دهند و در هر پلت‌فرمی که بیشتر از آن استفاده می‌کنند، ملاقات کنید. وی اظهار کرد که یکپارچه‌‌‌سازی تا حدود زیادی مشتریان هر دو محصول را مد‌نظر گرفته است.

اپلیکیشن Workplace که فیس‌‌‌بوک از آن به‌عنوان بُرد پیام‌‌‌رسانی داخلی استفاده می‌کند، پنج سال پیش درخارج از شرکت راه‌‌‌اندازی شد. این نرم‌‌‌افزار توسط شرکت‌هایی شامل والمارت و دلیورو استفاده می‌شود. فیس‌‌‌بوک اعلام کرده است که هفت میلیون مشترک پولی در این سرویس وجود دارند. مایکروسافت و فیس‌‌‌بوک -که اخیرا نام خود را به متا تغییر داده است تا تمرکز فعالیت خود به دنیای‌مجازی را منعکس کند- هر دو در حال ساخت راهکارهای واقعیت‌مجازی برای دورکاری هستند. بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد پلت‌فرم‌مجازی Mesh را سال آینده به Teams می‌‌‌آورد. فیس‌‌‌بوک اخیرا نسخه آزمایشی بتای برنامه دورکاری HorizonWorkrooms  را برای کاربران هدست واقعیت‌مجازی خود عرضه کرد.