حمایت از بازی‌های برتر موبایلی با پویش نوروزی «بازینو»

در این راستا صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با بیان اینکه در این پویش نوروزی ۲۵ بازی پرطرفدار به کاربران معرفی می‌شوند، گفت: در پویش نوروزی «بازینو» که تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت، بازی‌های موبایلی منتخب ایرانی به‌طور گسترده از طریق بستر دیجیتال در معرض انتخاب کاربران در سراسر ایران قرار گرفته تا آنها بتوانند به‌ سادگی این بازی‌ها را نصب کرده و از طریق تلفن همراه به ‌دو صورت انفرادی و گروهی در ایام تعطیلات نوروز این بازی‌ها را انجام دهند و لذت حضور در یک فضای رقابتی سالم از طریق بازی را تجربه کنند.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ نیز مانند سال ۱۳۹۹ به‌ دلیل شرایط ویروس کرونا مجبور به رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و پرهیز از سفر و ماندن درخانه جهت قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم. از طرفی تجربه یک سال اخیر نشان داد که استقبال از انجام بازی در میان مردم بسیار بیشتر از گذشته شده است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به طراحی سایت پویش بازینو با عنوان «bazino۱۴۰۰.ir» که کار خود را چند روز قبل از شروع پویش آغاز می‌کند، افزود: کاربران از طریق این سایت می‌توانند به بازی‌های این پویش دسترسی داشته باشند و آنها را دانلود کنند. ۲۵ بازی در این پویش شرکت داده شده‌اند و نکته قابل اهمیت درباره این پویش این است که ۸ بازی، بازی‌های جدیدی هستند که در بهمن و اسفند ۱۳۹۹ منتشر شده‌اند. سایر بازی‌ها جزو بازی‌های پرمخاطب و با نصب بالا هستند و به‌تازگی به‌روزرسانی شده‌اند.