LG G7 ThinQ با پیش‌فروش دو برابری، نسل قبل را شکست داد

براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی پرچمدار LG G۷ ThinQ توانسته فروش بالاتری در مقایسه با نسل قبل یعنی LG G۶ داشته باشد. آن‌طور که پیداست، ال‌جی توانسته پس از چندین فصل که تجارت موبایلش به شدت تحت‌فشار بوده؛ تغییراتی را با عرضه پرچمدار جدید خود به وجود آورد. خبرگزاری ET News در یک گزارش جدید، مدعی شده است که میزان پیش‌فروش LG G۷ ThinQ در مقایسه با میزان پیش‌فروش LG G۶ به دو برابر افزایش یافته است. براساس اطلاعات‌ به‌دست آمده، تنها با گذشت چهار روز از آغاز پیش‌فروش پرچمدار ۲۰۱۸ ال‌جی در کره‌جنوبی، این مدل توانسته توجه بیش از ۷۰ هزار نفر را جلب کند؛ برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم که در چنین بازه زمانی در سال ۲۰۱۷، تنها ۴۰ هزار واحد از گوشی LG G۶ پیش‌فروش شده بود.

به همین جهت، گوشی جدید ال‌جی موفق شده است تا ۳۰ هزار واحد بیشتر در مقایسه با نسل قبل به فروش برسد. البته اینکه ال‌جی طی سال ۲۰۱۸ چگونه عمل خواهد کرد و چه استقبالی از پرچمدار G۷ ThinQ به عمل خواهد آمد، به میزان پیش‌فروش ارتباطی ندارد؛ سازنده کره‌ای در صورتی‌که نتواند در زمینه بازاریابی برای پرچمدار جدید خود موفق عمل کند، به‌راحتی باعث خواهد شد تا پرچمدار جدیدش طی چند ماه آینده، رفته رفته به فراموشی سپرده شود. حتی در صورتی‌که پرچمدار جدید ال‌جی بتواند طی سال ۲۰۱۸ در بازار کره‌جنوبی عملکرد خوبی داشته باشد، شاید نتواند از ضرردهی تجارت موبایل ال‌جی جلوگیری کند؛ به این منظور، سازنده کره‌ای باید در دیگر بازارها ازجمله ایالات متحده و اروپا موفق عمل کند و خود را تنها به کره‌جنوبی محدود نکند.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی پرچمدار G۷ ThinQ باید به این موضوع اشاره کرد که مدل مذکور از نمایشگر ۱/ ۶ اینچی از نوع MLCD+ بهره می‌گیرد؛ پرچمدار آینده ال‌جی در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و البته حاشیه پایین نمایشگر را نیز حفظ کرده است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل بهره می‌گیرد؛ نسبت ابعاد نمایشگر، ۱۹.۵ به ۹ است و همین موضوع باعث شده تا G۷ ThinQ کشیده‌ترین گوشی ال‌جی لقب بگیرد. پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، چهار یا شش گیگابایت رم (مدل مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه از چهار گیگابایت رم و مدل ۱۲۸ گیگابایتی از شش گیگابایت رم استفاده می‌کند)، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیگر مشخصات این گوشی را تکمیل کرده است. جدیدترین پرچمدار ال‌جی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و نزدیک به ۸۵۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.