مشخصات نهایی HTC U12 فاش شد

در وب‌سایت اپراتور Verizon به عرضه گوشی HTC U۱۲ با نمایشگر WQHD بدون حاشیه اشاره شده است؛ صفحه‌نمایش از نوع Super LCD ۶ است و با Gorilla Glass محافظت می‌شود. آن‌طور که پیداست، گوشی جدید HTC بدنه ضدآب خواهد داشت؛ به همین جهت موفق شده است گواهی IP۶۸ را به‌دست آورد که تضمین می‌دهد گوشی HTC U۱۲ تا عمق یک و نیم متری به مدت ۳۰ دقیقه در آب آسیب نخواهد دید. فبلت آینده HTC با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت همراه شده است که نسبت به باتری مورداستفاده در HTC U۱۱، ظرفیت باتری نزدیک به ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است.

گوشی HTC U۱۲ از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی خواهد کرد و می‌تواند ویدئوهای ۴K را به ثبت برساند؛ البته مشخص نیست این گوشی قادر به ثبت ویدئوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود یا خیر اما احتمالا از این ویژگی پشتیبانی کند. در لیست مشخصات پرچمدار آینده HTC به این موضوع که جانشین HTC U۱۱ از فیلمبرداری صحنه‌ آهسته پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ اشاره نشده است. آن‌طور که پیداست، فبلت آینده HTC به سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ مجهز خواهد شد و رام HTC Sense Companion روی آن نصب شده است. در وب‌سایت اپراتور Verizon اشاره می‌شود پرچمدار ۲۰۱۸ اچ‌تی‌سی از استاندارد Cat ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با استاندارد Cat ۱۸ به‌کار گرفته شده در تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ قدیمی است و با مشخصات این پردازنده همخوانی ندارد، به همین جهت باید دید که در نسخه نهایی HTC U۱۲، سرعت دانلود حداکثری چقدر خواهد بود و آیا این گوشی در این زمینه از رقبایش از جمله Galaxy S۹ سامسونگ و Huawei P۲۰ Pro عقب‌تر است یا خیر.

براساس گمانه‌زنی‌ها، پرچمدار جدید HTC در ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این ماه شرکت OnePlus از گوشی OnePlus ۶ رونمایی خواهد کرد و LG نیز گوشی G۷ ThinQ را معرفی می‌کند، به همین جهت باید منتظر ماند و دید که کدام‌ مدل در نهایت موفق خواهد شد تا نظر مساعد خریداران را جلب کند. این گوشی برخلاف دو گوشی LG G۷ ThinQ و OnePlus ۶، فاقد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است و تنها حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد.