نسل دوم عینک اسنپ‌چت رونمایی شد

نسل دوم عینک Spectacles اسنپ‌چت با تغییرات بسیاری پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. این عینک‌های جدید اکنون اندازه کوچک‌تری دارند که حمل و نقل و پوشیدن آن را راحت‌تر از قبل می‌کند. با وجود قابلیت ضدآب بودن آنها هم می‌توانید در داخل استخر و زیر آب ویدئوهای جالبی ضبط کنید. سخت‌افزار دوربین عینک Spectacles اسنپ‌چت به‌روزرسانی شده و حالا می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت اچ‌دی در مدت زمان ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ثانیه ضبط کنید. اضافه شدن میکروفون دوم به وضوح بالاتر صدای ویدئوی ضبط شده کمک می‌کند. همچنین برخلاف نسل قبلی این عینک‌ها، می‌توانید با استفاده از آن تصاویر ثابت بگیرید. با نسل دوم انتقال تصاویر گرفته‌شده زمان کمتری می‌برد و با بهره‌گیری از یک وای‌فای اختصاصی، کمتر از ۳ تا ۴ برابر قبل طول خواهد کشید.

به‌رغم افزایش کیفیت و کاهش اندازه، عمر باتری نسل دوم عینک Spectacles اسنپ‌چت به اندازه نسل قبلی است. می‌توانید تنها با یک بار شارژ حدود ۷۰ ویدئو به ثبت رسانده و به گوشی خود انتقال دهید. همانند قبل این عینک‌ها با استفاده از کیس خود شارژ می‌شوند و تا ۴ بار می‌توانید از کیس عینک برای شارژ کردن آن استفاده کرده، سپس خود کیس را به شارژر وصل کنید. تمام این بهبودها تنها افزایش کوچکی در قیمت تمام‌شده نسل جدید عینک Spectacles اسنپ‌چت ایجاد کرده است و نسل دوم عینک Spectacles با ۲۰ دلار بیشتر از نسل گذشته خود، تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارد.

این عینک در سه رنگ عقیقی، یاقوتی و یاقوت کبود قابل خریداری است. از هم‌اکنون می‌توانید در نواحی ایالات متحده، بریتانیا و کانادا عینک Spectacles را تهیه کنید و اگر در کشورهای فرانسه، دانمارک، هلند، نروژ، بلژیک، فنلاند، لهستان، اسپانیا، ایتالیا و ایرلند سکونت دارید باید تا سیزدهم اردیبهشت صبر کنید. نسل جدید عینک Spectacles اسنپ‌چت را در عین حال از طریق سایت اسنپ‌چت هم می‌توانید بخرید. یک نسخه مخصوص قطبی هم در آینده از عینک Spectacles اسنپ‌چت منتشر خواهد شد.