حال با اینکه آداپتور جک ۵/ ۳ میلی‌متری هدفون برای پیکسل ۲ هم عرضه شده اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در حین گوش دادن به موسیقی، گوشی خود را هم به‌صورت همزمان شارژ کنند. خبر خوب اینکه خوشبختانه با استفاده از آداپتور ۲ به ۱ می‌توانید به‌طور همزمان از شارژر و هدفون خود روی پیکسل ۲ استفاده کنید.

اگر برای خرید چنین آداپتوری به وب‌سایت آمازون بروید، احتمالا کار خیلی ساده‌ای نخواهید داشت؛ چراکه برعکس بسیاری از وسایلی که به راحتی در آمازون می‌توان خریداری کرد، پیدا کردن یک آداپتور ۲ به ۱ اصلا کار ساده‌ای نیست و تنها تعداد محدودی از این دیوایس‌ها در آمازون یافت می‌شوند که احتمالا تنها از طریق اشتراک پرایم قابل خریداری خواهند بود. مشکل بعدی اینکه بسیاری از این آداپتورها خیلی از سوی کاربران نقد و بررسی نشده‌اند و نمی‌توان از کیفیت آنها اطمینان دقیق پیدا کرد و حتی ممکن است پس از خرید یکی از همین آداپتورها از انتخابتان پشیمان شوید.

بنابراین اعتماد به آنچه که از آمازون می‌خرید کمی سخت است. البته در حال حاضر وضعیت گوگل استور هم تعریف چندانی ندارد. در حال حاضر در وب‌سایت این شرکت تنها آداپتور Moshi که از یو‌اس‌بی نوع C پشتیبانی می‌کند، دیده می‌شود که البته این محصول هم هنوز برای خرید موجود نشده است.